Design-ul de ambalaj. Cat de important este?

0
1

Designul de ambalaj se include in categoria muncii creative. Pentru o astfel de munca este deosebita nevoie de o imaginatie bogata, inventivitatea de a combina mai multe culori pentru a aduce o imagine vizuala cat mai placuta pentru client sau cumparator. In toate proiectele, incercam sa aducem un plus de energie, aducand noi concepte.

Provocari

Intelegerea nevoilor de schimbare ale consumatorilor. In cultura de astazi la cerere si in lumea digitala, consumatorii sunt mai luminati si mai puternici decat oricand. Ei stiu mai multe despre ceea ce doresc, cum doresc si de la ce vor ei. Prin urmare, intreprinderile au nevoie de informatii mai valoroase si mai inteligente, care sa inteleaga cu adevarat activitatile si gandirea consumatorilor. Si au nevoie de solutii de ambalare care pot furniza cu usurinta date valoroase despre produse. Intr-o piata extrem de competitiva, intreprinderile trebuie sa-si construiasca loialitatea fata de marca sau sa ramana in urma. Noii consumatori digitali, intre timp, impartasesc in mod constant experientele online si cauta noi modalitati de a interactiona cu marcile. Prin urmare, producatorii trebuie sa se implice cu consumatorii pe mai multe platforme cu instrumente inovatoare de marketing si comunicare. In mod esential, trebuie sa considere ca fiecare produs poate functiona ca o sursa media interactiva bazata pe date.

Asigurarea unei mai bune calitati si control al lantului de aprovizionare

Avand in vedere presiunea concurentiala mai mare si cerintele consumatorilor, intreprinderile trebuie sa gaseasca noi modalitati de gestionare fiabila a lantului de aprovizionare. Si asigura vizibilitatea in orice moment pentru a garanta eficienta, controlul si siguranta. Inovatiile deschid noi posibilitati, dar cheia folosesc eficient aceasta tehnologie. Pentru consumatori, intre timp, prioritatea este ca produsele alese de ele provin din surse sigure de calitate si sunt 100% autentice.

Rolul design de ambalaj

Daca brandul are un nume bun nu este suficient. Ambalajul are rolul esential in categoria bunurilor de larg consum. Reclama de pe raft a produsului este reprezentata de catre ambalaj. Imaginati-va o clasa intreaga de elevicare sunt pusi in situatia de a raspunde la o intrebare si doar cei care sunt curajosi sau isi stiu bine lectia vor ridica mana. Un brand care si-a facut bine lectia va ridica mana, iar clientul il va alege pe el. Pentru dezvoltarea ambalajului este nevoie in prealabil de dezvoltarea urmatoarelor etape:

  • Cercetarea de piata
  • Analiza brandurilor competitoare
  • Analiza benchmark-urilor
  • Pozitionare
  • Naming
  • Arhitectura de brand

Un design de ambalaj bun va spune povestea brand-ului, va incerca sa genereze emotie si va cauta sa inspire. Brand-urile puternice acorda atentie mare ambalajului pentru a-si consolida pozitia. Ganditi-va la ambalajele  care ofera consumatorului posibilitatea de a trai un ritual, toate au devenit repere in pietele lor, toate sunt usor de recunoscut si toate au functiile descrise mai sus. Design-ul de ambalaj este un proces amplu, dureaza in general intre 3 si 8 saptamani, in functie de complexitatea proiectului. In cazul in care proiectam si realizam ambalajele pentru o gama mai mare de produse, poate sa dureze si 20 de saptamani.

Toate acestea sunt calitati, pasi de munca respectati si indepliniti la un nivel inalt, seriozitate si creativitate ce ve-ti gasii la noi. Pute-ti gasi mai multe informatii si proiecte terminate cu succes, pe pagina noastra Armeanu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here