Ghid Facebook Ads 2020 – Cresterea notorietatii

Oamenii au mai multe șanse să cumpere de la mărci cu care se simt conectați. Dar, măsurarea impactului mărcii a fost întotdeauna greu de făcut. O schimbare a modului în care oamenii văd un brand este dificil de cuantificat și este adesea greu de urmărit în timp și în campanii. Gândiți-vă la propriile obiceiuri de cumpărare. Când sunteți la magazin alimentar, la ce mărci gravitați? Ce se întâmplă dacă ai fi dintr-o dată pe piață pentru o mașină nouă? Ce opțiuni ai avea în vedere mai întâi?

Un semn cheie că anunțurile dvs. rezonează cu publicul dvs. este atunci când oamenii își aduc aminte de ele. Cu alte cuvinte, atunci când oamenii au conștientizare a mărcii tale. Pe măsură ce vă dezvoltați afacerea, veți dori să cultivați această conștientizare a mărcii, astfel încât mai mulți oameni să vă țină cont de brand atunci când sunt gata să cumpere un produs, să instaleze o aplicație sau să rezerve o rezervare.

Ceea ce începe cu conștientizarea poate evolua spre vânzări.

Creați campanii memorabile cu obiectivul Brand Awareness

De fiecare dată când creați o campanie publicitară pe Facebook, veți începe alegând un obiectiv. Astfel îți spui sistemului ce vrei să realizezi. Dacă obiectivul dvs. este conștientizarea mărcii, folosiți obiectivul de conștientizare a mărcii.

Obiectivul de conștientizare a mărcii este conceput pentru a crește retragerea anunțurilor
Sistemul nostru va maximiza numărul de persoane suplimentare care își amintesc că au văzut anunțul dvs. ca urmare a vizionării campaniei dvs. Acest lucru este numit optimizarea livrării „Recall Recall Lift”. Valoarea estimată a recuperării anunțurilor (persoanelor) arată câte persoane estimăm că și-ar aminti să vă fi văzut anunțul dacă le-am solicita în termen de 2 zile.

Acum că aveți câteva informații despre aceste valori, haideți să aruncăm o privire mai atentă asupra modului de realizare a campaniei de conștientizare a mărcii.

Mulți factori determină succesul într-o campanie de marcă – unii pe care îi puteți controla și alții pe care nu îi puteți controla. Iată câteva dintre cele mai importante:

Impact: trebuie să livrați anunțul potrivit persoanei potrivite la momentul potrivit.
Atingeți: trebuie să transmiteți mesajul dvs. către o cantitate semnificativă de publicul țintă.
Creative: ești mai probabil să obții rezultate mai bune cu cât creativul tău rezonează mai bine cu publicul țintă
Conexiune: Există câteva considerații despre motivul pentru care rezultatele unei campanii de brand vor varia în funcție de puterea existentă a produsului și a capitalului proprii al mărcii.

Obiectivul de sensibilizare a mărcii este proiectat pentru a genera o ascensiune în rechemarea reclamei folosind acești factori. Vă setați publicul țintă, precum și destinațiile de plasare, bugetul și programul (accesibil), apoi creați anunțul (creativ). În continuare, sistemul funcționează în cadrul acestor parametri pentru a optimiza ridicarea automată a recuperării anunțurilor (impact). Întotdeauna va exista un anumit grad de comportament aleatoriu și imprevizibil atunci când vine vorba de comportament uman (conexiune), iar acest lucru afectează răspunsul consumatorului la anunțul dvs.

Cum găsește sistemul cel mai probabil persoanele care își vor aminti anunțul?


În cadrul direcționării dvs., vă arătăm anunțul către persoanele pe care credem că le vor reaminti ulterior că le-au văzut ca urmare a vizionării campaniei dvs. Alegem acei oameni pe baza:

Comportament: acțiunile pe care oamenii le-au întreprins, demografia lor și probabilitatea ca acestea să interacționeze cu anunțul dvs.

Sondaj: ne calibrăm în mod constant predicțiile, rulând mii de sondaje într-un eșantion aleatoriu de campanii în fiecare zi, care întreabă oamenii dacă își amintesc un anunț.

Comportament

Pentru fiecare tip de campanie, sistemul nostru utilizează semnale pentru a conduce livrarea. Semnalele sunt informații bazate pe date, cum ar fi modul în care o persoană se raportează la mărci similare, ce îi place și pe cine urmează. Măsurăm mai mult de o mie de factori, inclusiv relația existentă menționată anterior pe care o are cineva cu Pagina dvs., probabilitatea de a interacționa cu anunțul și caracteristicile demografice.

www.star-marketing.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *