Ghid Promovare Google Adwords Romania

ghid promovare prin Google Adwords

ghid promovare prin Google Adwords

Companiile au avut un mare succes cu Google Ads (Adwords). A face primul pas pare a fi o alegere ușoară, dar mulți se opresc când văd cerințele. Trebuie să licitați pentru cuvinte cheie, să stabiliți un buget, să creați campanii și să utilizați extensii?

Iată chestia. Anunțurile Google funcționează și vă pot oferi rezultate aproape instantanee. Puteți să vă ridicați și să rulați în mai puțin de o oră și dacă faceți acest lucru corect, puteți începe să generați noi vânzări la sfârșitul orei.

Google Ads este un sistem Pay-Per-Click (PPC) care permite mărcii dvs. să apară în rezultatele căutării atunci când oamenii caută informații relevante pentru produsele sau serviciile dvs.

În acest articol, vom discuta despre cum puteți utiliza anunțuri pe Google pentru a obține mai multă vizibilitate pentru compania dvs. Iată un ghid clar despre cum să faceți publicitate pe Google.

Despre promovarea prin Google Ads

Ne place SEO, dar este un proces mai lent. Gândiți-vă la Anunțurile Google ca la calea dvs. de a urma rezultate mai imediate. Înainte de a intra în tutorialul Google Ads, iată câteva statistici care evidențiază puterea Google Ads:

64,6% dintre oameni dau clic pe Google Ads atunci când doresc să cumpere un articol online (Wordstream)
89% din traficul generat de anunțurile afișate în rețeaua de căutare nu este înlocuit cu clicuri organice atunci când anunțurile sunt întrerupte (Google)
În general, companiile obțin venituri medii de 2 USD pentru fiecare 1 USD pe care îl cheltuiesc pe Google Ads. (Google)

Google AdWords vs. Google Ads

Am spus „Google Ads” de câteva ori și, dacă ați căutat un tutorial Google AdWords, sunteți în locul potrivit.

În vara anului 2018, Google și-a redenumit platforma AdWords ca Google Ads. Au ales noul nume pentru a se răspândi în mai multe funcții decât doar anunțurile text din căutările Google. Platforma completă vă ajută să faceți publicitate prin listări de produse, afișare și chiar integrări video pe YouTube.

Așadar, în timp ce mulți oameni sunt mai familiarizați cu „Google AdWords”, vom folosi noul nume Google Ads de aici.

În acest articol vor fi multe lecții pe care le puteți transmite pentru a afișa și a anunțurilor video. Cu toate acestea, obiectivul principal al acestui tutorial va fi campaniile de căutare Google Ads.

Familiarizați-vă cu cele mai utile sfaturi de aflat înainte de a începe o campanie de căutare.

ghid google adwords romania

Cum funcționează Google Ads?

Sistemul de publicitate Google este ca o licitație, cu câteva mici diferențe. În calitate de agent de publicitate, alegeți orice termeni de căutare pe care doriți să apară anunțul dvs. și stabiliți o sumă licitată maximă din suma pe care sunteți dispus să o plătiți atunci când cineva face clic pe acesta. De aici apare termenul „cost pe clic” (CPC).

Valoarea acelei sume licitate (comparativ cu alte oferte în același termen) vă va ajuta să determinați cât de sus pe pagina Google plasează anunțul dvs.

În majoritatea licitațiilor, cel mai mare ofertant câștigă premiul și toți ceilalți merg acasă. Cu Google Ads, ofertele sunt în mare parte secrete, iar cel mai mare ofertant nu obține întotdeauna primul loc. Alți factori, cum ar fi scorul de calitate, determină care agent de publicitate primește avantajul. Dacă scorul dvs. de calitate este suficient de ridicat pentru un anumit cuvânt cheie, este posibil ca Google să nu vă perceapă nici măcar suma totală a sumei licitate maxime.

Scorul dvs. de calitate este o combinație între cât de bine se potrivește pagina dvs. de destinație cu termenul de căutare pe care îl licitați și cât de bine puteți furniza ceea ce căuta utilizatorul. Cu cât anunțul și pagina de destinație sunt mai relevante pentru căutare, cu atât este mai probabil să plătiți mai puțin pentru anunț și să faceți clic.

Ar putea părea că trebuie să țineți cont de mii de variante de căutare pentru a obține acea poziție ridicată a anunțului și faceți clic. Într-un fel, da, dar există trucuri ușoare în Google Ads pentru ao face simplu și aproape automatizat. De exemplu, tipurile de potrivire și grupurile de anunțuri vă ajută să vă separați mesajele, astfel încât acestea să corespundă mai atent intențiilor utilizatorului. Le vom analiza mai în detaliu puțin mai departe în acest tutorial.

Partea 1: Începeți cu promovarea prin Google Ads

ghid google adwords romania

Acesta va fi cel mai mare segment al tutorialului. Mai întâi vă veți crea contul Google Ads, dar apoi există o pregătire pentru cercetarea cuvintelor cheie și pentru a decide ce face o copie bună a anunțului pentru produsul / oferta dvs.

Creați-vă contul Google Ads

Vă puteți configura contul Google Ads la: https://ads.google.com/home/

Au o configurare ghidată în care răspundeți la întrebări precum adresa dvs. de e-mail și site-ul web la care veți trimite anunțurile. De asemenea, veți seta țara, fusul orar și moneda.

Configurarea este destul de simplă. Există câteva opțiuni și extensii pentru anunțurile dvs. care iau un pic mai multă atenție și vă putem prezenta în secțiunea „Avansat” de pe această pagină.

Sfat: dacă bugetul vă permite, profitați de asistența Google. Au o opțiune de alegere a căii care oferă diferite opțiuni, în funcție de etapa în care vă aflați în contul dvs.: https://support.google.com/

Rețineți că, după ce ați configurat un cont Google Ads, îl puteți importa și într-un cont Bing Ads. Aceasta va afișa anunțurile dvs. în căutările Bing, Yahoo și AOL. bingads.microsoft.com.

Iată ce vei avea nevoie înainte de a începe:

Un site web (mai bine: pagini de destinație pe site-ul dvs. web)
Cuvinte cheie – termeni de căutare la care doriți să faceți publicitate (mai bine: organizați aceste cuvinte cheie în grupuri)
Copie publicitară și titluri – Mesageria ofertei sau serviciului dvs.

Alegeți cuvintele cheie

Când vedeți „cuvinte cheie” referitoare la anunțuri (sau poate „cuvinte cheie plătite”, mai exact), gândiți-vă la acestea ca la expresiile pe care oamenii le caută în Google, iar anunțul dvs. ar apărea în fața lor ca o posibilă soluție.

Cuvintele cheie vor fi elementele esențiale ale campaniei dvs. publicitare. Le veți cerceta și veți învăța strategii de cuvinte cheie intermediare până la cele avansate într-o perioadă scurtă de timp. Vom detalia chiar mai târziu în acest tutorial despre cuvintele cheie cu coadă lungă, dar, deocamdată, să acoperim elementele de bază.

Dacă o afacere vinde baloane pentru ocazii speciale, cuvintele lor cheie pot include:

Baloane cu heliu
Baloane Mylar
Trimite un cadou de ziua ta
Accesorii pentru petreceri pentru copii

Aceasta este premisa de bază. Dar nici o campanie Google Ads puternică nu se desfășoară doar pe o listă de produse, deoarece oamenii nu caută întotdeauna așa în Google. Trebuie să utilizați o plasă mai largă pentru a prinde persoane care au o idee despre ceea ce își doresc, iar serviciile dvs. vă pot ajuta. Aici intervin tipurile de meciuri.

Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

ghid google Adwords Romania


Folosind exemplul de mai sus, reclamele lor ar servi persoanelor care caută baloane cu heliu și rechizite pentru copii. Cu toate acestea, există mult teritoriu de acoperit. Traducere: o mulțime de cuvinte cheie. Vânzătorul nostru ar putea fi tentat să taie colțurile și să meargă pur și simplu cu orice căutare „balon”. Ar fi o alegere proastă. Se deschide spre ușă la meciuri proaste. Luați în considerare acest tip de căutare cu baloane:

Plimbări cu balonul cu aer cald

Acest lucru nu are nicio legătură cu afacerea lor, dar ar ajunge să piardă bani pentru oricare dintre reclamele pe care oamenii au dat clic. Alegerea tipurilor potrivite de potrivire a cuvintelor cheie este o parte importantă a derulării unei campanii eficiente.

Și, deși nu puteți prevedea fiecare variantă posibilă a modului în care oamenii caută pe Google, vă puteți apropia destul de mult de cuvintele cheie și cât de strâns se aliniază căutarea lor cu acele cuvinte cheie. Consultați aceste diferite tipuri de potrivire și cum funcționează.

Meci exact: [baloane cu heliu]

Acest lucru ar trebui să se potrivească căutărilor doar cu acest termen pe măsură ce l-ați introdus – fără expresii suplimentare abordate înainte sau după. Cuvintele trebuie să rămână în ordine.

Returnează anunțul dvs. în căutările de baloane cu heliu
Notă specială: afișează, de asemenea, anunțul dvs. în „variante apropiate” și include ortografii greșite, cum ar fi baloane de heliu.

Potrivire fraza: „baloane cu heliu”

Acest lucru vă menține fraza pe măsură ce ați introdus-o (și în ordine), dar alte cuvinte pot apărea înainte sau după (doar nu între) cuvintele dvs.

Meci larg: baloane cu heliu

Aceasta va întoarce variații (similare cu cele pe care le-ați văzut cu potrivirea exactă), dar nu are limitele a ceea ce vine înainte sau după aceasta.

Întoarce anunțul la căutările de baloane cu heliu pentru petreceri, baloane gonflabile
Meci larg modificat: + gonflabil + baloane

Acest lucru adaugă un plus de control pentru potrivirea amplă. La fel ca potrivirea exactă, revine la variații (greșeli de ortografie, abrevieri, plural și tulpini (cum ar fi transformarea „umflat” în „umflat” sau „gonflabil”)

Returnează anunțul dvs. în căutările de baloane umflate cu heliu, cele mai bune tehnici de umflare a balonului
Unul dintre lucrurile importante de remarcat cu privire la modificările largi este că acesta nu declanșează sinonime, cum ar fi potrivirea largă. Acest lucru este adesea înțeles greșit. Modificat larg este mai mult ca să folosești potrivirea exactă cu un wild-card.

ghid de promovare google adwords romania

Sfat: cuvintele cheie nu sunt sensibile la majuscule și minuscule. Acordați mai multă atenție spațiilor și pluralurilor. De asemenea, evitați caracterele non-standard precum: & @% *

Începeți cu cele mai bune cuvinte cheie pentru campania dvs.
Deoarece plătiți pentru orice clic pe care îl primește anunțul dvs., doriți să îl potriviți cu cele mai relevante căutări posibile.

Puteți brainstorm idei de cuvinte cheie, dar există o scurtătură. Vă recomandăm acești pași pentru a găsi cele mai profitabile, eficiente cuvinte cheie pentru campania dvs.

Găsiți cele mai bune cuvinte cheie Longtail pentru piața dvs.

Ar trebui să licitez pentru propriile mele condiții de marcă?
Licitarea după propriile condiții de marcă este de fapt o victorie ușoară. Dacă treceți rapid termenii de marcă din listă pentru a economisi loc pentru alte cuvinte cheie, mergeți înapoi și reconsiderați-vă.

Se luptă împotriva concurenței.

Odată ce alții vă recunosc marca ca un concurent, vor începe să vă direcționeze cuvintele cheie. Acest lucru este valabil mai ales dacă competiția dvs. este mai experimentată. Nu doriți să vă lăsați marca fără gardă. Chiar dacă vă simțiți acoperit de rezultate organice, este deștept aici să-l jucați în siguranță.

Anunțul ar putea chiar să vă consolideze rezultatul organic.

Este relativ ieftin.

Scorul dvs. de calitate în funcție de termenii dvs. de marcă ar trebui să fie mare. În mod similar, mai puțină concurență (în comparație cu termenii de volum ridicat) înseamnă că costul pe clic ar trebui să rămână gestionabil. Combinați acel CPC cu un scor de calitate ridicat, iar acestea ar putea fi clicuri foarte accesibile pentru dvs.

Dublează mesajul

A avea un anunț în termenii marcați vă oferă spațiu pentru a vă consolida mesajul. Pagina dvs. de pornire este probabil să se clasifice pentru numele dvs. de marcă, astfel căutătorii pot skim meta meta descrierea (sau cel puțin cea pe care Google o alege) înainte de a face clic. Anunțul dvs. vă permite să controlați mesageria și să vă specificați.

Ar trebui să licitez conform condițiilor de marcă ale concurentului meu?
Este tentant și nu există un răspuns clar. La urma urmei, persoanele care își caută concurenții după nume sunt mai susceptibili să facă parte din piața dvs. țintă. S-ar putea să fi văzut chiar și concurenți care fac reclamă în termenii mărcii dvs. (mai mult despre asta într-un pic) și fură clicuri și vânzări.

Cu toate acestea, există povești de avertizare despre licitarea în condițiile marcate de concurent. Asigurați-vă că luați în considerare consecințele publicității asupra acestor cuvinte cheie.

Rețineți aceste puncte

Nu le puteți include numele de marcă în copie sau titlu de anunț.
S-ar putea să vă confruntați cu represalii
Scorul dvs. de calitate nu va fi foarte mare, costându-vă mai mult pe clic
Din fericire, Google Ads facilitează tăierea imediată a anunțurilor. Dacă ați cântărit riscurile și doriți să testați apele, ar trebui să le puteți face fără prea multe riscuri.

Scrieți o copie puternică a anunțurilor

După ce sunteți gata să vă creați anunțurile, urmați aceste bune practici pentru scrierea titlurilor și copierea anunțurilor.

Am rezumat cele mai puternice puncte, dar puteți viziona și acest videoclip de 2 minute pentru un ghid pentru scrierea copiei de anunțuri pentru afacerea dvs.

Prima pagină

Aveți 25 de caractere pentru a atrage atenția cuiva. Uitați să-i numiți „cititori;” în acest moment, ei sunt „browsere”, parcurgând pagina pentru a vedea ce ar putea răspunde căutării lor.

Titlul dvs. ar trebui să fie atrăgător (dar nu înșelător), relevant și clar. Fiecare titlu are același obiectiv: faceți-i să citească rândul următor.

Creați titluri ținând cont de căutările reale. Este tentant să folosiți un termen umbrelă precum „O gamă largă de toner de cerneală” pentru toate produsele de toner de cerneală, dar pierdeți o caracteristică care joacă în favoarea dvs.

Google adesea îndrăznește cuvintele dintr-un titlu care se potrivesc cu ceea ce a căutat utilizatorul. Dacă utilizatorul caută reîncărcare HP cyan, un titlu mai bun este „Cyan reumple pentru imprimantele HP”.

Sfat: luați în considerare inserarea dinamică a cuvintelor cheie. Scade automat cuvântul cheie exact în titlu și este cel mai bine utilizat în anunțurile dvs. foarte specifice pentru produsele sau serviciile pe care le oferiți.

Când anunțul dintr-o căutare „tipărește-ți propriile tricouri” le spune că își pot imprima propriile tricouri, te poți aștepta ca un vizitator calificat să acceseze site-ul tău.

Corp publicitar

Fii ispititor și clar despre ce poți face pentru cititor. Aveți 2 linii (cu câte 35 de caractere fiecare) pentru a descrie oferta.

Copia de pe corpul dvs. publicitar reprezintă imaginea dvs. pentru a face pe cineva să înțeleagă ceea ce oferiți și apoi dați clic pentru a afla mai multe sau pentru a profita de oferta respectivă. Orice lucru vag sau misterios vă poate irosi banii doar cu clicuri de la vizitatori cu o rată de respingere ridicată.

Când vă configurați contul, fiți pregătiți cu variații de anunțuri pentru diferite grupuri de cuvinte cheie. Aceasta poate fi o linie de produse sau servicii diferite. De exemplu, anunțurile dvs. pentru „tipăriți-vă propriile tricouri” ar fi diferite de anunțurile pentru „tricouri personalizate pentru copii”, deoarece cititorul are în vedere un anumit produs.

ghid promovare prin google adwords romania

Pagina de aterizare

Anunțurile performante vin clienții pe site-ul dvs. și plătiți pentru ei indiferent dacă vizitatorul cumpără (sau se înscrie). Aceasta înseamnă că pentru a avea succes în general, anunțurile trebuie să indice o pagină de destinație puternică și relevantă, care să ofere ceea ce a promis anunțul.

Cel mai bun lucru despre adresa URL afișată este că nu trebuie să fie adresa URL a paginii de destinație. Puteți profita de acest lucru și îl puteți folosi în avantajul dvs. de marketing, creând o adresă URL afișată precum www.mysite.com/keyword-you-searched-for. (Orice cuvinte cheie care se potrivesc în adresa URL sunt de obicei îndrăznețe și în rezultate!)

Majoritatea site-urilor păstrează același domeniu în adresa URL afișată ca și în adresa URL de destinație reală. Este o practică bună.

www.star-marketing.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *