Ghid Remarketing pe Facebook – Romania 2020

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

Unul dintre cele mai dificile lucruri de realizat atunci când încercăm să reușim cu comerțul electronic este atragerea de vizitatori. Este posibil să fi creat cel mai bun magazin online din istorie, cu un design perfect și cele mai bune prețuri, dar totul este inutil dacă nimeni nu îl vede.

Există nenumărate opțiuni pentru a-l face să funcționeze:

SEO.
AdWords.
Marketing de conținut.
Etc.
Cu toate acestea, există un mod perfect de a genera trafic pe care multe site-uri de comerț electronic nu îl folosesc: Facebook Ads.

Dacă doriți să profitați la maximum de Facebook Ads și să începeți să atrageți vizitatori la prețuri de până la 0,01 €, continuați să citiți și veți afla cum.

Ce sunt Facebook Ads și de ce ar trebui să le folosiți pentru un magazin online?
Facebook Ads este numele platformei de reclame de pe Facebook. Când parcurgeți cronologia în jos, între postările de la prieteni și pagini, veți vedea reclame sub formă de postări sponsorizate de la diferite mărci.

Secțiunea de știri este una dintre locațiile posibile pentru reclame, dar există multe altele. Le vom vedea unul câte unul mai jos.

Cel mai mare punct forte al Facebook Ads este segmentarea.

Prin crearea unor segmente de public personalizate, puteți afișa reclame numai persoanelor pe care doriți să le vedeți. Dacă aveți un e-commerce despre produse pentru câini, nu merită să cheltuiți banii pe afișarea de reclame unor persoane care nici măcar nu dețin un câine, nu-i așa?

Posibilitățile sunt aproape nelimitate.

De asemenea, vom vorbi despre remarketing cu segmente de public personalizate, pe baza modului în care interacționează utilizatorii web. Facebook Ads, atunci când este conectat la magazinul dvs., vă va permite să vă segmentați publicul în funcție de orice opțiuni v-ați putea gândi. Veți vedea cât de multă muncă și optimizarea campaniilor dvs. pot duce la rezultate la un cost aproape de râs.

Mai întâi, să vorbim despre structura paginii.

Campanii, grupuri și anunțuri
Este important pentru dvs. să înțelegeți structura Managerului de anunțuri, cunoscut anterior ca Power Editor, instrumentul pe care îl veți utiliza pentru a vă gestiona anunțurile.

Campanii: informații globale despre campania dvs.
Grup de anunțuri: puteți crea diferite grupuri de anunțuri pentru o campanie pentru a le testa performanța.
Anunțuri: diferitele anunțuri care pot fi grupate.
Puteți configura diferite opțiuni pentru fiecare nivel, dar ne vom opri aici pentru moment și vom continua să vorbim despre primii pași.

De ce aveți nevoie pentru a face publicitate pe Facebook?


Pentru a face publicitate pe Facebook, trebuie doar să creați o pagină de Facebook. Puteți face acest lucru în mai puțin de 5 secunde din contul dvs. personal sau utilizând Facebook for Business.

După ce aveți pagina, alegeți opțiunea „Marcă sau produs” și selectați categoria care descrie cel mai bine magazinul dvs.

După ce faceți acest lucru, vă recomandăm să completați toate detaliile despre site-ul dvs. web, să încărcați profilul și fotografiile de copertă și să primiți câteva „Aprecieri” înainte de a începe să faceți publicitate.

Întotdeauna este bine să aveți câteva „Aprecieri” înainte de a începe să faceți publicitate.

Dacă ai deja o pagină de fan și postezi des, știi deja mesajul afișat de Facebook care te invită să-ți promovezi postările și să ajungi la mai mulți oameni. Acesta este cel mai rapid și mai simplu mod de a vă spori vizibilitatea postărilor, dar nu ar trebui considerat o campanie adecvată.

Sfatul nostru este să evitați aceste campanii. Sunt momeli pentru persoanele care nu doresc sau nu știu cum să creeze o campanie cu adevărat de impact pe Facebook Ads. Acesta nu este cazul dvs., așa că încercați cel puțin să citiți această postare. 😉

Cum să faceți publicitate ca un profesionist pe Facebook – pas cu pas
După ce ați îndeplinit toate cerințele, sunteți gata să creați primul dvs. anunț. Vă vom explica cum să o faceți pas cu pas pentru ca fiecare vizitator să fie atât ieftin, cât și valoros.

  1. Creați un cont de afaceri pe Facebook
    După ce am ignorat opțiunea „promovează-ți postarea”, vom lua în serios campaniile noastre. Următorul pas este crearea unui cont de afaceri pe Facebook Ads.

Dacă lucrați la diferite proiecte, creați un cont separat pentru fiecare dintre ele pentru a evita confuziile.

Dacă doriți ca mai multe persoane să aibă acces, puteți atribui diverși administratori și le puteți oferi fiecăruia permisiunile pe care le decideți, deoarece conturile de afaceri sunt gestionate de profiluri personale, nu de pagini.

Fiecare cont funcționează cu un pixel diferit. Un pixel? Huh? Ce e aia? Continua să citești…

  1. Instalați pixelul Facebook pentru a urmări tot ce se întâmplă în comerțul electronic
    Așa cum am vorbit anterior, fiecare campanie de marketing trebuie măsurată.

Ce rost are crearea unei campanii Facebook Ads: nu știi câți oameni ajung să viziteze magazinul sau să facă o achiziție?

Pentru a face acest lucru și pentru a trimite toate informațiile despre ceea ce fac utilizatorii, trebuie să instalați așa-numitul „pixel Facebook”.

Pixelul este într-adevăr doar un pic de cod JavaScript care este inserat în eticheta a codului site-ului dvs. Dacă nu știți nimic despre codificare, nu vă faceți griji – fiecare CMS oferă o mulțime de opțiuni pentru a face acest lucru:

În temă
Prin cârlige
Cu diferite pluginuri, module sau extensii
Acest pixel poate fi găsit în Managerul dvs. de anunțuri, de unde îl puteți descărca și verifica dacă funcționează corect.

Cea mai de bază informație care poate fi măsurată cu pixelul este paginile văzute, dar oferă și alte opțiuni standard de conversie a magazinului online:

Cumpără
Adaugă în coș
Crearea plumbului
Inregistreaza-te
Căutare
Porniți procesul de plată
Adăugați detalii de plată
Adăugați produsul în lista de dorințe
Aici aveți documentația oficială cu toate evenimentele standard pentru dezvoltatori.

Acolo, instalarea de bază conține cod esențial pentru a începe urmărirea și apoi puteți adăuga conversiile predefinite la paginile pe care le doriți ulterior.

Aceasta înseamnă că codul de urmărire a vânzărilor este adăugat numai la pagina de mulțumire sau comandă primită și codul AddToCart numai la paginile de produs.

Cel mai bun mod de a gestiona în ce coduri de urmărire URL-uri trebuie inserat este folosind un instrument de gestionare a etichetelor, cum ar fi Google Tag Manager.

CONVERSII PERSONALIZATE ȘI REMARKETING PE ANUNȚURI FACEBOOK

Anunțurile Facebook fac posibilă parcurgerea unui pas mai departe cu segmentarea.

Cu codul trackCustom puteți defini ce interacțiuni ale utilizatorilor cu magazinul dvs. doriți să utilizați pentru a crea un public personalizat.

Imaginați-vă că aveți o pagină de destinație lungă pentru vânzări. Cu un eveniment personalizat, puteți crea un grup format din persoane care au derulat cel puțin 80% din pagină și le pot arăta un anunț cu o anumită strategie de remarketing.

În acest fel, vă asigurați că persoanele care văd anunțul sunt cele care sunt cu adevărat interesate, filtrându-le pe cele care au dat clic, dar nu au derulat.

În același mod, puteți urmări și segmenta orice interacțiune a utilizatorului cu site-ul dvs. web care ar putea fi relevantă pentru afacerea dvs.:

Clicuri pe butoane
Videoclipuri redate
Suma cheltuită pentru comerțul electronic
Produse vazute
Sau o combinație a mai multor dintre ele
Pentru a utiliza acest instrument de segmentare într-un mod avansat, trebuie să știți cum să utilizați Google Tag Manager, astfel încât să puteți activa sau dezactiva codul de conversie în legătură cu acțiunile utilizatorilor din magazinul dvs.

Dar nu vă faceți griji – măsurarea evenimentelor standard este mai mult decât suficientă pentru un nivel de bază.

  1. Alegeți obiectivul potrivit pentru anunțul dvs.
    După cum am văzut deja, există posibilități infinite. De aceea, este atât de important să definiți ce doriți să realizați cu campania dvs.

Facebook are 10 tipuri diferite de reclame, de la promovarea site-ului web la cele mai recente reclame video. Dacă aveți un magazin online cu o mulțime de produse, de la Doofinder vă recomandăm să alegeți următoarele obiective:

A. MAI MULTE CONVERSII PE SITE-UL DVS.

Acesta ar trebui să fie anunțul dvs. Facebook activ standard pe tot parcursul anului. După selectarea acestui obiectiv, decideți ce înseamnă o conversie pentru dvs. Poate fi un utilizator Facebook care adaugă un produs în coșul de cumpărături, efectuează o plată sau doar se înregistrează pentru a câștiga un cupon.

Din conversiile implicite pe care le-am văzut, definiți-le pe cele care vă interesează cel mai mult și țineți întotdeauna cont de acest obiectiv.

În mod normal, o conversie este o vânzare, dar probabil că mergeți doar la vizite la magazin, captare de clienți potențiali sau orice alte evenimente personalizate.

B. ÎMBUNĂTĂȚI-VĂ POSTURILE
Acesta este un mod perfect de a promova o ofertă specială, chiar dacă există o metodă intenționată de a face acest lucru pe Facebook Ads.

De ce?

Deoarece costul acestui tip de anunț este mai mic și veți vedea o acoperire mai mare.

Este util pentru brandurile mai noi care doresc să câștige vizibilitate.

Este dificil – dar nu imposibil – să obțineți vânzări din traficul rece, astfel încât aceste prime eforturi sunt cu adevărat importante pentru a vă scoate numele acolo și pentru a deveni mai cunoscut.

Pentru a avea succes cu postările promovate, trebuie să îl faceți popular înainte de a-l face publicitate. Încercați să obțineți o mulțime de interacțiuni (aprecieri și distribuiri) și veți plăti mult mai puțin pentru aceasta decât pentru o postare fără interacțiuni.

În acest caz, evenimentul de urmărit va fi paginile văzute.

  1. Concentrați-vă publicul la maximum
    Al doilea factor cheie al succesului cu Facebook Ads este să știi cum să îți alegi publicul. Pentru a obține rezultate bune, trebuie să vă concentrați publicul cât de mult puteți.

Nu încercați să ajungeți la un milion de oameni, încercați să ajungeți la acei oameni care sunt cel mai probabil să cumpere din magazinul dvs.

Pentru a face acest lucru, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să selectați țara, vârsta și sexul. Înainte de a crea un anunț, trebuie să știți cine este publicul dvs. țintă: dacă sunt bărbați sau femei, dacă există între 30 și 45 de ani, dacă sunt mai tineri sau mai în vârstă sau unde locuiesc.

O greșeală la selectarea acestor parametri ar putea provoca pierderi semnificative cu Facebook Ads, așa că faceți-o cu atenție. În ceea ce privește interesele, puteți alege să afișați anunțurile dvs. persoanelor cărora le plac anumite subiecte sau pagini. Dacă aveți un magazin de ochelari de soare, vă va fi mai bine să afișați reclama pentru persoanele cărora le place Ray-Ban sau Hawkers decât pentru persoanele cărora le plac ochelarii de soare.

Încercați-l cu câteva segmente de public diferite și aflați care dintre ele funcționează mai bine pentru dvs.

AUDIENȚE SIMILARE
Crearea unor segmente de public similare este o altă opțiune interesantă.

Imaginați-vă că ați creat un grup de public cu utilizatorii care au efectuat o acțiune specifică pe site-ul dvs. web, cum ar fi finalizarea unei achiziții.

Facebook poate genera un nou grup de audiență cu oameni noi care împărtășesc caracteristici celor care au făcut deja o achiziție. Rata de conversie pentru acei oameni similari ar fi probabil mai mare, nu-i așa?

  1. Definiți perioadele de timp și bugetul campaniei dvs.
    Va fi o singură dată? Cât va dura? Câți bani doriți să investiți?

Trebuie să aveți răspunsuri clare la aceste întrebări înainte de a vă lansa campania. Ca și în cazul altor opțiuni de trafic cu plată, o decizie greșită poate însemna pierderea multor bani fără rezultate.

Pentru a evita acest lucru, definiți câteva limite de cheltuieli, cel puțin în timp ce optimizați performanța anunțurilor și a grupurilor de anunțuri.

  1. Alegeți locațiile dvs.
    Locațiile sunt diferite locuri în care vor fi afișate anunțurile dvs. Acestea sunt opțiunile pe care le aveți în acest moment:

Facebook: puteți viza anumite zone din rețeaua socială, de exemplu:
În știrile
În coloana din dreapta
În videoclipuri
Instagram: după cum știți deja, Facebook și Instagram au același proprietar, astfel încât gestionarea anunțurilor IG se face de la același Manager de anunțuri. În Instagram, puteți alege fie peretele principal, fie povești pentru locația anunțului dvs.
Rețeaua de public: acestea sunt bannere din rețeaua de afișare Facebook.
Messenger: sistemul de mesagerie instant Facebook.
Pe baza obiectivelor și a cumpărătorului dvs., este posibil să fiți interesați de locații diferite. Asigurați-vă că totul este clar înainte de a alege una și, dacă nu știți, testați-o cu o campanie mai mică pentru a analiza randamentele.

  1. Lucrați la mesaj și la imagine
    Indiferent dacă creați un anunț cu mai multe imagini sau doar cu una, vă putem asigura că succesul sau eșecul anunțului va depinde de imaginea în sine.

Imaginile sunt cel mai important lucru pe Facebook și trebuie să capteze atenția utilizatorului. Nu risca! Angajați un designer grafic sau fotograf pentru a-i face să conteze cu adevărat.

În ceea ce privește textul, există un truc infailibil: utilizarea emoticoanelor

Atrag atenția, subliniază unele nuanțe și asigură că postarea nu trece neobservată. Pe acest site puteți găsi toate emoticoanele care pot fi utilizate

FItI ATENȚI CU RAPORTUL TEXT-LA-IMAGINI


Pentru a vă asigura că anunțul dvs. are o acoperire bună, trebuie să vă asigurați că procentul de text comparativ cu imaginile din anunțuri nu depășește 20%.

În trecut, Facebook ar elimina anunțul, dar acum limitează expunerea. Pentru a vă asigura că anunțurile dvs. îndeplinesc cerința, utilizați instrumentul „Text Overlay”.

După ce ați făcut toate acestea, trebuie doar să faceți clic pe „Comandă”, iar anunțul dvs. va fi gata pentru examinare. În câteva minute (sau ore), veți primi o confirmare că anunțul dvs. a fost aprobat.

Acum trebuie „doar” să analizați campaniile, să vedeți care funcționează mai bine și să efectuați o mulțime de teste pentru a găsi anunțul perfect.

  1. Măsurați și optimizați
    Cea mai bună garanție pentru succesul campaniilor dvs. este optimizarea continuă.

Începeți cu un buget redus sau câteva zile, analizați performanța diferitelor reclame, scăpați de cele mai proaste și creați o nouă versiune a celor mai bune. Aceste teste A / B vă vor ajuta să creați un anunț 100% optimizat, care să vă ofere cea mai bună performanță de conversie.

Este timpul să faceți primele campanii Facebook Ads ale magazinului dvs. online!
O strategie bună, un public mai concentrat și optimizarea continuă a anunțurilor dvs. vor ajuta Facebook Ads să devină o sursă de trafic incredibil de profitabilă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *