Importanța exercițiilor fizice în timpul pandemiei

Pentru unii, pandemia de coronavirus a făcut viața de zi cu zi foarte provocatoare. Pentru a controla răspândirea virusului mulți dintre noi rămân acasă izolați. Astfel depresia, anxietatea și stresul par să crească datorită acestei pandemii. Fără acces la o sală de sport, la natură sau chiar la un parc, perioade lungi de izolare pot duce la un stil de viață sedentar, care poate provoca unele consecințe grave pe termen lung asupra sănătății.

Deși să fii activ fizic nu este ușor în aceste zile, este important pentru sănătatea și pentru fericirea ta să găsești modalități prin care să-ți păstrezi condiția fizică ca fiind o prioritate. Exercițiul nu numai că va ajuta la combaterea creșterii în greutate din cauza alimentelor excesive în timpul izolării, de exemplu, dar poate fi, de asemenea, bun pentru inima ta, în special în aceste perioade de stres.

Efectuarea exercițiilor la domiciliu în timpul acestei pandemii

Exercițiile fizice acasă au beneficiile sale normale: evitarea aglomerației de la sală, folosirea mai bună a timpului, economisirea de bani și accesul la echipamentul preferat fără timp de așteptare. De asemenea, avantajul de a vă antrena oricând doriți, chiar și în pijamale, este mai atrăgător decât a merge la sala de sport.

Totuși, acest „blocaj” ar putea să vă fi sabotat rutina obișnuită de exerciții cu îngrijirea copiilor, muncă la distanță, filme, gustări, navigare pe internet și alte forme de divertisment sau responsabilități.

Este esențial să vedeți exercițiul ca o modalitate de a vă sprijini sistemul imunitar pentru a vă îmbunătăți nivelul de fericire în timpul unei perioade de depresie, anxietate și stres.

Exercițiile fizice pot ușura simptomele depresiei

Exercițiul poate fi unul dintre cele mai bune mijloace de apărare împotriva depresiei în timpul focarului de coronavirus și al izolării sociale. De exemplu, un studiu efectuat pe 43 de studenți cu depresie, cercetătorii au descoperit că 10 săptămâni de exerciții fizice intense au redus depresia mai mult decât exercițiile de relaxare sau lipsa de exerciții fizice.

Alte cercetări arată că nu aveți nevoie de exerciții lungi sau de exerciții fizice intense pentru a reduce depresia. Angajarea într-un singur exercițiu de mers pe jos sau yoga poate îmbunătăți starea de spirit și stimula sentimentele de vigoare.

Echipamentele fitness NordicTrack dotate cu tehnologia iFiT permite efectuarea exercițiilor într-un nou mod inovator. Din aplicația iFiT se pot accesa antrenamente fitness interactive concepute în cele mai frumoase locații din lume. Această aplicație este excelentă pentru a vă motiva în realizarea antrenamentelor, explorând locații uimitoare în timpul antrenamentului dvs.

Gestionați anxietatea cu exercițiile fizice

Temerile legate de îmbolnăvirea sau răspândirea virusului, stresul izolării, provocările de a găsi provizii, incertitudinea cu privire la viitor și alte griji asociate cu coronavirusul pot provoca anxietate.

Anxietatea poate avea, din păcate, efecte de lungă durată. Facultatea de Medicină Harvard spune că anxietatea crește riscul de depresie și alte tulburări psihiatrice, contribuind la diabet și la probleme cardiovasculare. Din fericire, exercițiile fizice pot fi o terapie eficientă pentru anxietate.

Psihiatrul, John J. Ratey, MD, afirmă: „Nu numai că am văzut știința, ci am asistat direct la modul în care activitatea fizică îmi afectează pacienții. Cercetările arată că exercițiile aerobice sunt deosebit de utile. O simplă plimbare cu bicicleta sau chiar o plimbare rapidă poate fi un instrument puternic pentru cei care suferă de anxietate cronică.”

Exercițiu pentru ameliorarea stresului

Stresul tinde să fie o parte normală a vieții pentru mulți oameni, așa că, din păcate, aceasta nu este o veste nouă. Trăind cu necunoscutul către care ne îndreptăm economic și profesional, oamenii se simt stresați mai mult decât în ​​mod normal. Poate fi imposibil să eliminăm stresul cu totul, însă putem învăța cum să-l gestionăm mai bine. Este posibil să avem cu toții propriul nostru mod de a gestiona stresul și, atâta timp cât o faceți în siguranță, atunci sunteți pe drumul cel bun.

Pentru a promova în continuare exercițiile fizice ca modalitate de a vă face mai fericiți și mai sănătoși, vă invităm să vă alăturați comunității iFit. Este un loc sigur pentru care puteți găsi sprijin și motivație. Indiferent dacă sunteți blocat acasă sau în prima linie în lupta împotriva COVID-19, această interacțiune vă poate ajuta să vă mențineți și să depășiți mai ușor aceste vremuri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *