Ionuţ Verzea este noul Director Naţional al…

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Unul dintre cei mai vechi şi experimentaţi profesionişti din domeniu, şi-a început cariera în brokerajul bancar în anul 2006, după 2 ani petrecuţi în cadrul diviziei de creditare a persoanelor fizice a Citibank România. A coordonat în 15 ani mai multe echipe de consultanţi, iar ultimii 8 ani a fost manager de divizie retail a Kiwi Finance, în paralel desfăşurând şi coordonând proiecte de educaţie financiar-bancară destinate persoanelor fizice.


„Performanţa  cu  echipele  coordonate  până  acum  am  atins-o  pentru  că  am urmat mereu  o  reţetă  simplă.  Am avut şi format oameni care puneau clientul pe primul loc şi a primat întotdeauna povestea clientului şi ce are el nevoie să realizeze şi mai puţin tranzacţia în  sine.  Într-un  domeniu  în  care  punctarea  vânzării  şi  tranzacţionarea pare că primează, cultura la 123Credit este centrată în jurul clientului. Cel mai important indicator care contează  la  noi  este  nivelul  experienţei  serviciilor  şi  a  satisfacţiei  clientului  şi  în  rang secundar volumele intermediate. Oamenii te recomandă pentru că ai avut grijă de ei şi le-ai fost alături la fiecare pas, nu doar pentru că le-ai obţinut o dobândă bună. Încrederea e greu de câştigat în acest domeniu, iar ea se câştigă doar cu transparenţă totală, nivel adecvat de cunoştinţe, corelate cu importanţa pe care o acorzi fiecărui client în parte”

Ionuţ  Verzea  crede  că  simbioza  dintre  digital  şi  uman  reprezintă  combinaţia  ideală  şi necesară pentru un business de succes în domeniul consultanţei şi al brokerajului bancar.

”Trăim într-o epocă a tehnologiei, a inovaţiei şi vitezei. Azi toată lumea vrea să aibă totul la îndemână  într-o  singură  platformă  sau  aplicaţie,  fie  că  vrea  să  comande  mâncare  sau transportul până la birou. Şi nu e de ajuns să ai totul la îndemână, ci trebuie să fie uşor de utilizat şi intuitiv, altfel clientul abandonează foarte uşor procesul. Clienţii nu mai au nici timp, nici răbdare să viziteze pe rând sucursalele bancare, nici să afle în 5 zile care este creditul potrivit nevoii lor de finanţare.

Deci, prin digitalizarea domeniului de brokeraj bancar nu numai ca uşurăm accesul populaţiei  la  credite,  oferind  într-un  singur  loc  toate  ofertele  de  finanţare,  ci  şi  realizăm transparentizarea  sistemului,  pentru  ca  azi  poţi,  din  confortul  casei  tale,  să  vezi  toate costurile unui credit, să compari băncile între ele şi să aplici pentru un credit în câteva minute. Practic, prin dezvoltarea platformei 123Credit.ro, timpul de aplicare la o finanţare s-a redus de la câteva săptămâni sau zile, la câteva minute, pentru că procesul este extrem de intuitiv şi construit în jurul clientului pentru o experienţă cât mai bună. Şi totul este gratuit.

M-am alăturat proiectului 123Credit.ro nu doar pentru că este pionierul digitalizării brokerajului de credit, dar este şi cel mai ambiţios proiect din istoria acestei industrii.

Combinaţia digitalului cu umanul este reţeta ideală pentru viitor, ea explică viteza cu care acest business se dezvoltă, măsurând atât miile de clienţi care aplică lunar pe platformă la doar câteva luni de la promovarea ei, dar şi numărul impresionant de brokeri care se alătură reţelei 123Credit, din toate colţurile ţării. Tot ce se întâmplă ne arată că suntem pe drumul cel  bun  în  conturarea  unei  noi  generaţii  în industrie şi în stabilirea unui nou landmark în standardele oferite clienţilor şi în relaţia cu partenerii financiari.”

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa contact@news20.ro.

spot_imgspot_img