KRUK România pune la dispoziţia clienţilor o platformă intuitivă de plăţi

mailing-a79f9724

KRUK România SRL este o companie a cărei activitate se fundamentează pe colectarea creanţelor, la nivel naţional, această activitate începând pe piața de profil în anul 2007. Prin urmare, având mai mult de 13 ani de activitate, numeroşi clienţi mulţumiţi de modul în care oferă ajutor persoanelor cu datorii şi o deschidere reală către adoptarea unor politici care să avantajeze clienţii, KRUK a reuşit să convingă cât de important este procesul de comunicare între părţile implicate (reprezentanţii companiei şi clienţi) şi să convingă că scopul său este unul cât se poate de pozitiv.

Practic, compania are o expertiză relevantă în gestionarea completă a creanţelor, recuperând datorii ale instituţiilor financiare şi ale clienţilor corporativi mari. Şi mai concret spus, KRUK asigura servicii de colectare creanţe băncilor, companiilor care furnizează servicii de telefonie fixă şi mobilă, cablu TV şi Internet, companiilor care asigură acces la utilităţi (gaz, energie electrică etc), companiilor care oferă posibilitatea de achiziţie a bunurilor în leasing sau producători de bunuri de larg consum.

Clienţii KRUK sunt persoane fizice şi juridice care fac obiectelor serviciilor de colectare creanţe

Persoanele fizice sau firmele care au datorii către companii al căror  obiect de activitate este de tipul celor menţionate anterior, pot să fie înştiinţate la un moment dat ca de gestionarea datoriilor pe care le au se va ocupa KRUK. O astfel de înştiinţare nu trebuie să fie motiv de stres din cel puţin următoarele motive:

  • KRUK îşi răsplăteşte clienţii pentru faptul că îşi plătesc ratele la timp. Prin programul Dorinţe Împlinite se recompensează clienţii pentru plata ratei corect şi la timp. Concret, se oferă puncte care se transformă în bani în platformă Benefit. 1 Ron achitat=1 punct= 0.008 Ron, cu care se pot achizitiona diverse bunuri de larg consum.

Foarte important, compania pune la dispoziţia clienţilor săi o platformă intuitivă de plăţi

Un alt avantaj considerabil de care se bucură clienţii KRUK constă în tot ceea ce înseamnă şi oferă platforma E-KRUK.RO. Pe această platformă datoria se poate eşalona în rate lunare, stabilite printr-un contract de Angajament de Plată. Inclusiv acest contract se poate semna online.

Deşi crearea unui cont online nu este obligatorie (dar, în acest caz este necesar numărul dosarului de client), în cazul în care se creează, totuşi, se obţin avantaje suplimentare:

  • clientul poate să acceseze toate informaţiile despre datoriile pe care le are;
  • se pot actualiza foarte simplu toate datele de contact;
  • se poate plăti datoria online, printr-o platformă bine securizată, utilizându-se un card de debit.

Reprezentanţii KRUK oferă răspunsuri prompte, inclusiv celor care folosesc funcţiile chat şi reapelare gratuită, în plus, răspund în timp scurt la e-mail-urile primite la info@e-kruk.ro şi la telefoanele, atunci când clienţii prefera să sune la numărul de telefon 0374 394 444.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *