Mixul de marketing oferă rezultate optime în promovare

Mixul de marketing, începe să fie din ce în ce mai cunoscut și în țara noastră, datorită beneficiilor oferite în promovarea eficientă a unei afaceri. Totodată, despre mixul de marketing, putem spune că este supranumit și marketingul modern. Conceptul de mix de marketing, a fost menționat mai întâi în jurul anilor 1950, aparținând profesorului Neil Borden. Pe de altă parte, acest concept a prins contur prin adăugarea celor 4P, ce se referă la Produs, Preț, Plasare și Promovare. Aceste elemente au fost introduse de către profesorul Jerome McCarty în anul 1960 în cartea sa Basic Marketing: A Managerial Approach. Însă cel care a promovat acest concept de mix de marketing, devenind de asemenea unul dintre cei mai cunoscutul marketeri din lume, este Philip Kotler.

Referitor la mixul de marketing, putem spune că este adaptat și la mediul online prin cei 4P. Astfel, în orice strategie de marketing înregistrată, indiferent dacă este offline sau online, trebuie să regăsim elementele de baza, adică Produsul, Prețul, Plasarea și Promovarea. În cadrul marketingului online, acest mix capătă unele valențe diferite, și trebuie descoperite soluții optime de integrare pentru a funcționa cu partea offline, și pentru a obține rezultatele dorite. O firma de promovare specializată în aplicarea strategiilor mixului de marketing, va reuși cu siguranță să pună în aplicare cele mai bune metode pentru a va oferi succesul dorit în cadrul afacerii pe care o desfășurați.

Am scris mai sus despre faptul că în cadrul mixului de marketing, este foarte important produsul. În acest sens, decizia de a lansa un produs sau un serviciu, va trebui să fie mereu însoțită de o cercetare amănunțită. Înainte de apariția pe piață, va trebui să studiați comportamentul consumatorului pentru a află detalii despre funcționalitățile viitorului produs, despre design, și despre toate elementele ce îl alcătuiesc. Prin mixul de marketing se vor pune în aplicare toate aceste etape, totul la un preț avantajos. Pe de altă parte, în cadrul mixului de marketing, este important să stabiliți prețul pentru produsele și serviciile ce urmează să fie lansate pe piață. Totul va fi mai simplu de studiat prin utilizarea metodelor ce țin de mixul de marketing.

Printre elementele importante ce țin de mixul de marketing, putem aminti și de plasare sau distribuție. Această se referă de fapt la modul în care produsele și serviciile pot ajunge la consumatori. Nu trebuie să uităm nici de importantă promovării în momentul în care vorbim despre mixul de marketing, iar dacă veți colabora cu o agenție de promovare specializată în acest domeniu, veți primi cu siguranță serviciile dorite la un preț avantajos. Ținând cont de aceste detalii referitoare la această metodă de promovare a unei afaceri, veți descoperi cu siguranță o modalitate optimă prin care să treceți la nivelul următor. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *