Prezervativele si jucariile sexuale la cererea celor aflati in izolare

Oprirea coronavirusului a adus inclinatii ale economiei globale, dar pentru producatorii si furnizorii de prezervative si jucarii sexuale, afacerile sunt in plina expansiune. Ritex, cel mai mare producator intern de profilactica din Germania, a inregistrat vanzari aproape dubla in luna martie. Compania, care are sediul in orasul de nord-vest Bielefeld si inca functioneaza, a declarat ca vanzarile sale de prezervative luna trecuta s-au dublat fata de aceeasi perioada de acum un an, pana la 12,7 m.

Aceeasi tendinta se intampla si in alte tari. Ann Summers, lantul britanic de lenjerie, a declarat ca vanzarile de jucarii sexuale au crescut cu 27% fata de anul trecut. Cel mai vandut obiect al sau a fost iepurele Whisper, pe care il comercializeaza ca cel mai silentios dildo. ,,Clientii acorda o importanta din ce in ce mai mare zgomotului, in timp ce au o gospodarie completa”, a spus compania.

In intreaga lume, pandemia coronavirusului a oprit viata sociala. Magazinele au fost inchise, meciurile de fotbal amanate si barurile si cluburile inchise. Normele stricte de distantare sociala din lume inseamna ca grupurile cu mai mult de doua persoane sunt interzise.

Axel-Jurg Potempa, un specialist german in sanatate sexuala, a spus ca a prevazut pana la Craciun o boom-boom legat de coronavirus. “Criza creeaza noi obligatiuni suplimentare”, a spus el. Teama de Covid-19 a determinat o inundatie de adrenalina si de dopamina, ceea ce ,,creste dorinta si libidoul”, a spus el pentru Berliner Kurier.

Robert Richter, directorul general al Ritex, a declarat ca cresterea vanzarilor de prezervative s-a explicat partial prin cumpararea din panica dupa ce au fost introduse limitele de contact social, luna trecuta, germanii adaugand elemente esentiale precum hartia igienica si igienizatorul pentru maini, precum si profilactica.

Dar a existat si un motiv emotional, a adaugat el. ,,Intr-o criza, cand sunteti izolat, cautati mai multa intimitate emotionala cu partenerul dvs., iar sexul face parte din asta”, a spus el. ,,Si asta ar putea duce la o utilizare mai mare a prezervativului.”

Dildo King, un furnizor de accesorii din Berlin, a declarat ca a inregistrat o crestere de 87% la nivelul vanzarilor de jucarii sexuale de la an la an de la anuntarea restrictiilor. Vanzarile de articole au crescut cu 94% si vanzarile anumitor modele ,,masturbatoare” au crescut de peste opt ori fata de anul trecut. ,,Ne descurcam extrem de bine din aceasta criza, dar nu sar in sus de bucurie”, a spus Raiko Sporck, directorul general. ,,Oamenii mor si nimeni nu este fericit.” Compania avea acum probleme sa procure stoc, a spus: ,,Producatorii nu erau pregatiti pentru un astfel de atac.”

Eis.de, un alt retailer online german de accesorii sexuale, a declarat ca comenzile s-au dublat de cand Germania a introdus restrictii sociale: pe 23 martie a inregistrat cel mai mare volum de vanzari din istoria sa.

A existat o crestere de 300 la suta a vanzarilor de obiecte sexuale pentru barbati si femei din sudul statului Bavaria, iar cererea pentru costumele de asistenta ale companiei a crescut de 30 de ori. De asemenea, Eis.de a inregistrat o crestere de cinci ori a vanzarilor de pachete jumbo de prezervative, fiecare continand 100. Cu toate acestea, ca in toate domeniile de activitate, Covid-19 a intrerupt lanturile de aprovizionare.

Karex, care face ca una din cinci prezervative la nivel global, a trebuit sa-si inchida cele trei fabrici din Malaezia pentru 10 zile, luna trecuta, deoarece autoritatile au impus limite stricte la adunarile mari pentru a incetini raspandirea bolii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *