Reglajul motorului este usor de realizat cu TuningRo

Motorul este inima oricarei masini. Daca vehiculul urmeaza sa fie realizat mai rapid, exista multe optiuni diferite in domeniul tuningului motorului la TuningRo, care difera foarte mult in ceea ce priveste costurile si efortul. O metoda eficienta si cu efort redus este reglarea cipurilor, deoarece aici nu sunt necesare interventii mecanice. 

La masinile mai noi, caracteristicile unui motor sunt specificate in primul rand, de software-ul motorului programat de producator. Acesta influenteaza direct parametri importanti ai motorului, cum ar fi curba cuplului, puterea de iesire si cantitatea de combustibil care a fost injectata anterior in timpul procesului de aprindere. 

De regula, exista intotdeauna un anumit potential de imbunatatire in ceea ce priveste cuplul si puterea maxima. Expertii in tunerul de cipuri de la TuningRo pot dezvolta software de motor personalizat pentru fiecare vehicul, cu scopul de a optimiza performanta. 

Proprietarii de vehicule pot transfera ei insisi acest software optimizat pentru motor in masina lor, folosind un dispozitiv de programare care poate fi conectat la toate masinile cu un conector OBD.

Potential de crestere prin reglarea cipurilor in numere

Dispozitivele de programare moderne de la tunerele de cipuri profesionale pot creste cu usurinta performanta cu peste 25%. De exemplu, performanta unui Audi S3 Quattro (8L1) poate fi crescuta de la 210 CP initial la 265 CP. In plus, cuplul maxim poate fi marit de la 270 Nm la 360 Nm, ceea ce corespunde unei cresteri de peste 30%.

Filtru de aer sport in reglarea motorului

O alta posibilitate de reglare a motorului la TuningRo, este instalarea unui filtru de aer sport special. Sarcina unui filtru de aer este de a curata aerul aspirat de motor de praf mineral si particule care pot contamina motorul si uleiul de motor. 

In acelasi timp, cel mai mare debit volumic posibil de aer este avantajos pentru performante maxime. Un filtru de aer sport face acest lucru posibil, de exemplu, cu o carcasa optimizata pentru debit. Aceasta directioneaza aerul in conducta de admisie cu turbulente reduse, contribuind astfel la cresterea performantei motorului.

Un alt avantaj este reutilizarea unui astfel de filtru de aer, care poate fi spalat si reinstalat de proprietarul vehiculului, in caz de murdarie puternica, in timp ce filtrele de aer standard trebuie de obicei inlocuite complet.

Multe dintre aceste filtre de aer optimizate sunt echipate cu un certificat de piese. Prin urmare, inscrierea in documentele vehiculului, nu reprezinta o problema pentru vehiculele cu evacuare standard sau evacuare sport cu omologare de tip CE. TuningRo ofera clientilor sai solutii complete convenabile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *