Rețete ușoare de pregătit pentru masa de seară

Chez Odette

Gătitul cinei poate fi una dintre cele mai grele părți ale zilei. Ești obosit după o zi lungă de muncă și înfometat și trebuie să te gândești ce să pregătești care să fie nu numai gustos, ci și rapid. Iar în calitate de părinte ocupat, știm că nu aveți prea mult timp pentru a pregăti mesele pentru familia dumneavoastră. De aceea, am pregătit această listă cu unele dintre cele mai rapide și mai simple rețete pe care să le pregătești pentru o masă de seară.

Acest meniu este perfect pentru a pune cina pe masă într-o clipă și îți va lăsa familia întrebându-se cum ai reușit să gătești asemenea delicii.

În primul rând, vom începe cu felul principal. Încearcă aceste aripioare de pui cu patru ingrediente. Pur și simplu acoperiți aripioarele de pui congelate cu un amestec de sos BBQ și sirop de arțar și coaceți-le timp de 20 de minute. După coacere, întoarceți aripioarele și coaceți-le pentru încă 10 minute. Această rețetă este atât de rapidă și ușoară – puteți chiar să vă puneți copiii să vă ajute! Doar asigurați-vă că se spală pe mâini mai întâi.

Pentru a încheia această masă, încercați această rețetă ușoară de desert: tăiați în felii fructele preferate și adăugați frișcă!

Puteți încerca și feluri de mâncare mai elaborate dar cu pregătire ușoară

Masa de seară este o parte importantă a zilei, așa că este esențial să aveți un plan pentru a o pune pe masă. Am alcătuit o listă de feluri de mâncare pentru ca timpul de gătit să treacă cât mai repede, astfel încât să vă puteți întoarce să vă bucurați de seara dumneavoastră.

1. Cotlete de porc în crustă de parmezan

2. Pui și legume glazurate cu miere

3. Paste Primavera

4. Quiche

5. Creveți și cartofi prăjiți

Gătitul cinei poate fi o adevărată pacoste. Ești obosit, vrei să te relaxezi și ultimul lucru pe care vrei să-l faci este să petreci mult timp pregătind și gătind mâncarea. Dar tot trebuie să mănânci, nu?

Quiche sau tartă sărată. Unul dintre lucrurile care fac ca această rețetă să fie atât de ușoară este faptul că folosește doar câteva ingrediente, toate putând fi găsite la magazinul dvs. alimentar local. Cele mai multe dintre aceste ingrediente sunt deja alimente de bază în casa ta. Va trebui doar să luați o decizie dacă doriți să o gătiți singur sau mai simplu să o comanzi din locul unde găsești cele mai bune tarte și quiche-uri din Bucuresti, chezodette.

Pentru cei mai mulți oameni, gătitul este ultimul lucru pe care vor să îl facă după o zi lungă de muncă. Profesioniștii ocupați vin adesea acasă obosiți și flămânzi, iar ideea de a petrece timp pregătind mâncare nu sună atrăgător. Cu toate acestea, există câteva rețete care pot fi pregătite în doar câteva minute și care pot oferi o masă sănătoasă pentru toți cei din familie.

Fie că ești începător în ale gătitului sau pur și simplu nu ai prea mult timp pentru a pune cina pe masă, poate fi descurajant să te gândești ce mâncare să pregătești. Noi v-am acoperit cu aceste rețete simple și delicioase, care cu siguranță vor impresiona – și sunt destul de ușoare pentru oricine!

Ton cu lămâie

Tonul este plin de proteine și vitamina D și este ușor de preparat. Pur și simplu scurgeți o conservă de ton și adăugați puțin ulei de măsline împreună cu sare, piper, suc de lămâie și puțină maioneză sau iaurt grecesc (dacă doriți). Puteți mânca acest lucru ca atare sau îl puteți întinde pe pâine sau biscuiți. Servindu-l alături de câțiva struguri sau felii de măr, obțineți o masă completă care poate fi pregătită în mai puțin de cinci minute.

Ouă omletă

Ouăle sunt un alt aliment care se prepară rapid și care este bogat în proteine. Omleta durează doar câteva minute, iar ouăle furnizează vitamine esențiale precum A, B6, B12, D, E, K, folat riboflavină, tiamină, acid pantotenic și colină. Pentru ca omleta să fie și mai sățioasă (și mai hrănitoare), tăiați câteva legume precum ceapă, ardei sau brânzâ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *