Piața clinicilor estetice și de înfrumusețare este în continuă schimbare și evoluție, devenind din ce în ce mai competitivă – datorită evoluției tehnologiei, tratamentelor mai ieftine și diverse pe care și le permit mai multe femei, dar și awareness-ului adus din ce în ce mai mult. Dar, pe lângă acest aspect, și cererea devine din ce în ce mai mare, femeile înțelegând importanța acestor clinici. Este bine să fii mereu cu un pas înainte, să nu te bazezi decât pe recomandările din “gură în gură” pentru a aduce clienți noi, ci să îți pui la punct o Strategia de Marketing a clinicii tale de înfrumusețare.

Există o mulțime de idei de marketing specifice acestei piețe, care te pot ajuta să îți promovezi clinica, să îți crești profitul, să atragi noi clienți, dar și să-i fidelizezi pe cei existenți.

Iată câteva sfaturi pe care le poți folosi în Strategia de Marketing a clinicii tale de înfrumusețare

  • Social Media Marketing

Este important să fii prezent în online, în special pe Social Media. Folosește-te de toate platformele unde este publicul tău țintă: Facebook, Instagram, TikTok – fii mereu prezent acolo. Nu uita să îți întocmești o strategie de marketing cât mai detaliată, care să conțină și un calendar de postări pe Social Media, pentru a te asigura că vei posta constant și că urmăritorii tăi vor primi mereu noutăți de la tine. Găsește câteva categorii mari de teme pe care le-ai putea aborda și alcătuiește-ți un calendar. Subiecte pe care le-ai putea aborda în postările tale sunt review-urile clienților, imagini before & after, știri noi din industrie, tips & tricks, recomandări de tratamente, experiența personalului din clinică etc.

Nu uita să comunici și despre promoțiile pe care le ai sau despre programele de fidelitate – asta le va oferi un motiv în plus clienților să se întoarcă la tine.

  • Content Marketing

Aceasta este o industrie în care oamenii se interesează, caută mereu să se documenteze, să afle care tratament este mai bun pentru ei și ce diferențe există între fiecare. Oamenii caută mereu să se lămurească cu privire la acest domeniu, iar asta este șansa business-ului tău care nu trebuie ratată. 

Content Marketingul este perfect într-o industrie în care publicul țintă este dornic de a descoperi mereu lucruri noi. Asigură-te că ai un blog al clinicii, unde se postează constant teme de interes. De asemenea, nu uita să iei în considerare tehnicile SEO și să alegi mereu cuvintele cheiem pentru articolul tău, pentru a te asigura că Google te indexează în primele căutări ale publicului tău țintă.

  • Reviews

Clinicile de înfrumusețare au mare nevoie de recenzii, de expunerea părerilor celor care au trecut pe acolo. Publicul țintă al acestora tinde să se informeze mereu cu privire la clinici, să caute recenzii și păreri, pentru a fi siguri că iau cea mai bună decizie. Fă cunoscute părerile și poveștile clienților tăi, lasă munca clinicii să vorbească în numele brand-ului și să fie expusă ca o garanție pentru potențialii clienți, care au nevoie de un impuls. Iar dacă nu ai încă suficiente review-uri, nu ezita să le ceri clientelor tale să îți lase unul – o pot face fie pe pagina de Facebook a clinicii, fie pe Google sau chiar pe site dacă ai o secțiune dedicată acestui lucru.

  • Folosește-te de video

De-a lungul ultimilor ani, content-ul video a devenit din ce în ce mai popular și folosit. Oamenii sunt mai ușor de captivat printr-un video, decât prin texte lungi și imagini. Poți crea filmulețe în care vorbești despre tratamente, recomanzi produse, poate chiar cu anumite intervenții / tratamente (nu uita să ceri mereu acordul clientului înainte de a face asta), filmulețe de tip FAQ’s, tips & tricks pentru cum să se pregătească pentru proceduri / după ele etc. Le poți posta fie pe un canal de Youtube, fie direct pe paginile tale din Social Media.

  • Folosește promovarea plătită pentru a aduce clienți noi clinicii tale

Promovarea plătită devine esențială pentru orice business, mărindu-ți șansele de a ajunge la clienți noi și de a-ți crește awareness-ul clinicii. Ai 2 posibilități prin care poți face acest lucru: poți folosi promovarea plătită în Social Media, unde poți atrage cât mai mulți clienți – prin primovarea serviciilor sau a review-urilor pozitive, dar și pe Google Ads – ajungând astfel la femeile interesate și dornice să afle mai multe despre tratamentele de înfrumusețare.

Nu uita să fii la curent mereu cu noile tehnologii și încearcă mereu să aduci ceva nou clienților tăi. Documentează-te constant și fii atent la nevoile consumatorilor tăi. Asta te va ajuta să-ți fidelizezi clienții existenți, dar și să aduci clienți noi

Sperăm că te-am ajutat să înțelegi mai bine cum îți poți pregăti o strategie de marketing pentru o clinică de înfrumusețare . Dacă ai nevoie de ajutor, agenția de marketing online Marketiu te poate ajuta cu drag în definirea și îndeplinirea strategiei clinicii tale! 🙂

1 thought on “Sfaturi pentru a-ți promova clinica de înfrumusețare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *