Top 8 motive pentru care brandul conteaza

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Cand incepi o afacere, trebuie sa iei multe decizii cu privire la planul tau de afaceri, angajatii si finantele tale, dar cum ramane cu brand-ul tau?

Da, pentru creare branding ai nevoie de logo-uri, sloganuri si grafica, dar este mult mai mult. Branding-ul joaca un rol in intreaga experienta a clientilor: in magazin, online si modul in care clientii iti experimenteaza afacerea in fiecare zi. Marcile sunt create prin planificare atenta si strategica, asa ca este important sa fii constient de experienta de brand pe care o ofera afacerea ta.

Marcile de succes lasa un impact asupra consumatorilor, anuntandu-i despre companie sau produs, indiferent daca il consuma sau nu.

Desi afacerea ta poate sa nu aiba aceeasi dimensiune cu unele corporatii gigantice, este totusi important ca si intreprinderile mici sa iasa in evidenta. Iata primele zece motive pentru care crearea unei campanii de brand de succes este cruciala.

Brand-ul se conecteaza la clienti

Marcile bune se conecteaza emotional cu clientii. Cand cumpara produsele, stiu ca au luat o decizie buna.

Brand-ul genereaza referinte

Oamenilor le place sa impartaseasca lucrurile pe care le iubesc. Da, oamenilor le place sa vorbeasca si sa impartaseasca pareri despre produse din gura in gura, dar vor impartasi si brandul fara sa stie, purtand produsul, mancand produsul, conducand produsul etc.

Concentreaza-te pe brand

Multe companii se indeparteaza cu usurinta de la planuri si obiective atunci cand apar noi sarcini. A avea un brand puternic te ajuta sa ramai concentrat si sa lucrezi spre misiuni si viziuni care trebuie indeplinite ca organizatie, ramanand in acelasi timp fidel brandului pe care l-ai stabilit.

Brand-ul motiveaza angajatii

Stabilirea unei strategii clare de brand ofera angajatilor claritatea de care au nevoie pentru a reusi.

Brand-ul este o promisiune

Clientii doresc sa cumpere produse de la companii carora le pasa de ele. Crearea unui brand permite afacerii tale sa-si exprime promisiunea fata de client.

Brand-ul creeaza o experienta

Clientii isi doresc o experienta atunci cand cumpara articole. Cand vin in afacerea ta, este logo-ul tau atragator din punct de vedere vizual, sunt angajatii tai prietenosi si de ajutor si produsele tale sunt satisfacatoare? Experientele lor cu marca ta vor lasa o amprenta.

Marcile ofera valoare

Marcile puternice ofera companiilor valoare dincolo de activele lor fizice. Nike are valoare in echipamentele, birourile, fabricile, depozitul si produsele sale, dar au creat si mai multa valoare prin marca lor si sloganul „Just do it”.

Brand-ul ofera recunoastere

Branding-ul afacerii tale nu numai ca le permite oamenilor sa te recunoasca, ci si le ofera oamenilor un sentiment de usurinta atunci cand iti cumpara produsele.

Aminteste-ti ca marcile puternice sunt construite pe idei puternice si creative. Brandul ar trebui sa fie capabil sa livreze promisiunea clientilor tai, ancorand in acelasi timp aspectele vizuale ale afacerii tale in mintea lor.

Gasesti mai multe informatii pe https://armeanu.ro.

spot_imgspot_img