Un mesaj publicitar bun creează noi nevoi și te încurajează să consumi mai mult. Hai la Olympus Media!

Publicitatea este o comunicare al cărei scop este să capteze atenția unei ținte și să îi încurajeze să adopte un comportament specific. Publicitatea este peste tot în societatea noastră, este motorul economiei noastre, ne ghidează ideile și ne influențează comportamentul. Productie publicitara Ploiesti este importanta, si felul în care un mesaj publicitar este transmis consumatorilor este la fel de important. Importanța alegerii tale media va fi brusc crucială. În general, materialele publicitare creează noi nevoi și te încurajează să consumi mai mult. Același fenomen îl găsim și cu moda.

Agenții de publicitate sunt plătiți pentru a promova un produs, pentru a spune că este cel mai bun din lume, dar nu pentru a minți. În teorie, agentul de publicitate nu are dreptul să mintă. De asemenea, este supus reglementărilor și eticii (riscul amenzilor și notificarea oficială pentru a modifica mesajul). Cu toate acestea, este posibil să exagerezi și să te concentrezi doar asupra beneficiilor. Publicitatea ne influențează asupra imaginii unui brand sau a unui produs de pe piață. Dintr-o dată, forța informațiilor furnizate de reclama consumatorului va trebui să le rezolve pentru a judeca singur.

Mesajul trebuie să specifice avantajul pe care consumatorul îl va obține din ofertă sau produs.

Un mesaj publicitar se învârte în jurul a 4 întrebări principale:

Care este „promisiunea”? adică caracteristicile esențiale, propunerea concretă făcută consumatorului.

Ce este „profitul”? adică beneficiul obiectiv sau subiectiv al utilizării produsului pe care îl va avea consumatorul.

Care este „dovada”? adică motivul care justifică promisiunea, caracteristica distinctivă și avantajoasă a produsului.

Care ar trebui să fie „tonul”? adică atmosfera mesajului.

Diferitele obiective publicitare

O campanie publicitară ar trebui să contribuie la atingerea unui obiectiv de afaceri prin educarea consumatorilor. Pentru a face acest lucru trebuie:

  • sa spui că marca, produsul, oferta există și reamintesti consumatorilor în mod regulat
  • creezi sau recreezi notorietate
  • stabilesi oferta ca fiind unică și comunica cu privire la cele mai bune performanțe ale acesteia
  • menționeaza diferitele variante ale ofertei produs
  • evidențieaza avantajele față de concurență
  • transmite ideea că produsul merită cat costă, că este la modă
  • creezi simpatie în jurul produsului
  • educi oamenii despre utilizarea produsului și arăta-le diferitele utilizări ale acestuia

5 principii cheie ale publicității pe care trebuie să le respecte mesajul publicitar

1.- Reclama trebuie să facă o propunere clară

2.- Propunerea comercială trebuie să definească o valoare

3.- Valoarea furnizată trebuie exprimată în termeni personali

4.- Personalitatea agentului de publicitate trebuie să iasă în evidență

5.- Reclama trebuie să incite la acțiune

Dacă aceste cinci principii sunt omise, reclama va funcționa moderat. Dimpotrivă, dacă se aplică aceste principii, va avea șanse mai mari de a avea succes.

Publicitatea este bună, dar trebuie să fie vizibilă, eficientă și din nou visibilă. Publicitatea ta trebuie să aibă un impact și să prezinte bine produsul, cum ar fi casete luminose sau compania. Trebuie să spună corect consumatorilor ce trebuie să facă. Trebuie să fii clar și să scrii în alb și negru, să spui ce trebuie să facă viitorul client.

Campanie SEO promovata de hornExpert Media Ploiesti: comunicate de presa (crestere domain authority & page authority), social signals (crestere rating google), promovare online, email marketing, traffic boot & vizualizari organice website si cuvinte cheie, video marketing, website-uri de prezentare & magazine online.
Detalii pe 
https://hornexpert.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *