Un design atractiv si un print flyere profesionist: reteta succesului in afaceri

news20.ro - revista presei online Revista presei online, stiri, sinteze, ziare, reviste


Un design atractiv si un print flyere profesionist: reteta succesului in afaceri


Trimite stirea pe Yahoo Messenger unui prietenComenteaza acest articol
Gasirea unei retete de succes in afaceri a devenit un punct nevralgic pentru oamenii de afaceri, indiferent ca se afla la inceput de drum sau au peste doua decenii de experienta intr-un domeniu de activitate. Cu toate ca literatura de specialitate abunda in sfaturi pretioase privind metodele si garantia atragerii potentialilor cumparatori, expertii in marketing sunt de parere ca, pana in acest moment, nu a fost descoperita o "cheie" miraculoasa care sa duca, dintr-o data, pe prima treapta a podiumului.

Asadar, competitia tot mai acerba in toate sectoarele de activitate i-a indemnat chiar si pe cei mai renumiti antreprenori romani sa revina la metoda clasica de informare in masa a populatiei, prin intermediul fluturasilor publicitari. O metoda, care pana nu demult, era considerata de catre unii specialisti drept "cenusareasa" promovarii in masa!

Avand in vedere ca un om are la dispozitie doar cateva secunde pentru a citi mesajul si a se decide asupra achizitionarii unui produs, se poate spune ca reteta succesului sta, in mare masura, in design-ul cat mai original al unui print flyere.

Design-uri ingenioase care vor atrage cu siguranta



Cu siguranta, captarea atentiei prin intermediul imaginii si al mesajului transmis reprezinta un prin pas spre reusita unei campanii de informare in masa. Gasim flyere si pliante publicitare la tot pasul: la munca, la scoala, in cutiile postale de la parterul blocurilor, sau pe geamurile masinii! In plus, promotorii si distribuitorii de printuri flyere sunt prezenti in special in zonele aglomerate ale oraselor pentru a cuceri, ireversibil, publicul trecator, cu designul stralucitor al unui print flyere ieftin.

Iata, insa, care sunt cele mai stralucitoare si ingenioase elemente de design care ar putea capta atentia:

Culorile tipatoare



Pentru a obtine un print flyere deosebit, este suficient doar sa ingrosam si sa dam o tenta mai stralucitoare culorilor acelor cuvinte cu care intentionam sa captam atentia. Designerii renumiti sunt de parere ca alegerea unor culori vibrante reflecta fidel prospetimea "ingredientelor" care fac ca un flyer publicitar sa straluceasca.

O combinatie reusita de fonturi si bolduri



Combinand diferite stiluri si marimi de font, se va obtine un print flyere cu un look special, care va avea succes in randul viitorilor cumparatori ai produselor sau serviciilor prezentate in promotie. De exemplu, un design supraincarcat cu imagini va crea un efect 3D asupra textului sau subtitlurilor. In schimb, textura aparent grunjoasa va crea impresia unui design pop.

Un design simplu



Paradoxal, un design simplu al unui print flyere poate avea un succes la fel de rasunator ca si modelele supraincarcate cu imagini si text. Modelele de flyer cu text rarefiat denota o anumita ordine si claritate a mesajului transmis, dar si a imaginilor sugestive. In plus, un text rarefiat este mult mai usor de urmarit si inteles cu o mai mare rapiditate. In cazul unui design simplu, culorile vii capteaza atentia in doar cateva secunde, dupa cum sustin chiar specialistii in printuri flyere!

Jocul de-a sabloanele



Utilizarea unui numar cat mai mare de sabloane intr-un print flyere ajuta la cresterea mai rapida a ratei de conversie in randul grupului tinta! Sabloanele au intotdeauna un puternic impact vizual, chiar daca sunt folosite pretutindeni in conturarea design-ului unui flyer.

Intrucat ochiul uman observa, intr-o maniera cat se poate de naturala, sabloanele, includerea acestora in design este o sursa sigura de a capta atentia unui numar cat mai mare de oameni.

Indiferent de designul pentru care optezi, este important sa stii ca un flyer care atrage se bazeaza intotdeauna pe un print flyere realizat dupa cele mai inalte standarde impuse de catre tehnologiile moderne.

Cuvinte cheie pentru aceasta stire: Marketing | Pliante | Flyer | Print Flyere | Publicitate | Afaceri |
Sursa: print flyere
2007-2011 News20.ro --