Deși anul 2020 nu a fost unul ușor, obstacolele și provocările au fost la tot pasul, anul 2021 ne promite schimbări și, poate, revenirea la vechiul normal. Sau la un nou normal, care ar putea fi mai bun decât cel de dinainte. 

Marketerii sunt, de multe ori, copleșiți de toate campaniile pentru final de an și își doresc să creeze content original și creativ, care să iasă din “tipare” și să genereze engagement. Finalul de an vine cu o mulțime de oportunități de conținut pentru Social Media și, în funcție de industria în care activează, brandurile pot aborda o mulțime de idei creative.

Iată câteva idei de conținut pentru Social Media pentru anul acesta:

  • Mulțumește-le urmăritorilor că au fost alături de voi

Anul 2020 a fost unul dificil și care a pus la încercare multe branduri. Urmăritorii au înțeles asta și au susținut afacerile cât de mult au putut, ba chiar s-a pornit o adevărată comunitate în online pentru a susține brandurile locale care au nevoie. La final de an, le pot mulțumi oamenilor pentru sprijinul pe care l-au oferit, îi poți asigura că afacerea va continua datorită ajutorului lor și că anul 2021 pregătește multe surprize. Le poți oferi urmăritorilor tăi chiar și un cod exclusiv de reducere pentru produsele sau serviciile tale, astfel încât să le arăți recunoștință.

  • Creează o postare de retrospectivă a acestui an

Așa cum spuneam și mai sus, a fost un an plin de schimbări și procesul de digitalizare al brandurile a fost în floare. Crează o postare de tip retrospectivă și arată-le urmăritorilor noutățile acestui an, ce update-uri și schimbări au fost făcute și cum ați reușit să țineți pasul cu tot ce s-a întâmplat.

  • Oferă sneak peek cu ce pregătiți pentru anul următor

Finalul unui an te face să te gândești la viitor, la noul an care vine cu noi oportunități și surprize. Spune-le urmăritorilor tăi le ce se vor putea aștepta în 2021, povestește-le pe scurt ce pregătești – fără prea multe detalii, n-ai vrea să strici surpriza. Motivează-i să fie cu ochii pe tine și în 2021, arătându-le că deja te-ai pus pe treabă și pregătești lucruri interesante de pe acum.

  • Postează fotografii primite de la clienți pe parcursul anului

Un alt mod de a face retrospectiva anului ce se încheie este prin a posta fotografii primite chiar de la clienții tăi – de la cei care au comandat produsele tale și care au fost mulțumiți, de la cei care au considerat excelente serviciile tale sau care au fost impresionați de interacțiunea cu brandul. Fotografiile făcute chiar de clienți oferă mult multă credibilitate brandului și te pot ajuta să câștigi noi clienți.

  • Creează un reading list pentru zilele libere

Dacă ai avut în 2020 o strategie de content marketing și te-ai ținut de ea, e momentul să scoți în față cele mai bune articole de pe blog. Fă o listă cu top 5 sau chiar 10 cele mai bune articole (fie în funcție de cele care au avut cel mai mult trafic, fie în funcție de cele care au primit cele mai multe aprecieri pe rețelele sociale) și recomandă-le urmăritorilor tăi ca modalitate de petrecere a timpului liber în zilele de sărbătoare.

Anul 2020 a fost un an marcat cu siguranță de apreciere reciprocă și susținere. Brandurile au fost ajutate de urmăritorii lor să treacă cu bine peste această încercare, dar și ele au încercat să fie alături de aceștia și să-i ajute să treacă cu bine peste toate provocările. Distanțarea socială ne-a îndepărtat fizic de cei dragi și ne-a făcut să fim mult mai precauți și atenți la lucrurile din jurul nostru.

De aceea, postările pentru final de an nici nu ar putea fi concentrate în altă direcție, când tot anul a fost focusat în jurul ajutorului reciproc. Acum a venit momentul să ne mulțumim unii altora pentru susținere și să ne asigurăm că anul 2021 va fi un nou început pentu toți.

Dacă ai nevoie de ajutor pentru conturarea strategiei de Marketing pentru anul 2021, agenția de digital marketing Marketiu te poate ajuta cu drag! 🙂 

Sărbători fericite!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *