5 beneficii ale folosirii SEO in promovarea online

Înțelegerea beneficiilor pe care SEO (Search Engine Optimization) ți le poate aduce este o cerință necesară atunci când încerci să restructurezi bugetul de marketing pentru a obține cele mai bune rezultate. În timp ce este un domeniu în continuă schimbare, plin de task-uri ce iau foarte mult timp, avantajele pe care promovarea si optimizarea SEO le aduce pot fi un adevărat motor de creștere al afacerii tale. Iată 5 beneficii ale SEO pe care le-au observat specialistii dintr-o agenție digital marketing din București:

  1. Înțelegerea profilului clientului ideal și strategia de cuvinte cheie

Primul pas în implementare oricărui serviciu de marketing online este o discuție cuprinzătoare cu agenția digital marketing despre nevoile și obiectivele afacerii tale, dar și despre cum arată clientul tău ideal. Înțelegerea serviciilor oferite este esențială pentru a optimiza informațiile de pe site. În același timp, înțelegerea obiceiurilor de căutare online a clientului tău ideal face mult mai ușoară crearea unei strategii SEO care să atragă fix acest tip de public către site-ul tău. Mai mult, vei avea un top de cuvinte cheie pe baza cărora să optimizezi noul conținut creat.

  1. Cunoștințe avansate despre domeniul tău și competiție

Optimizările website-ului vin cu câteva rezultate tangibile, precum clienți noi sau recomandări, însă unul din cele mai importante beneficii vine sub forma cunoașterii avansate și a înțelegerii industriei din care faci parte și a competiției. O problema observată des în agențiile de marketing este că afacerile presupun că vizitatorii site-ului sau clienții le cunosc jargonul ori acronimele folosite adesea. O bună cunoaștere a industriei și a competiției te poate ajuta să ajungi prin cuvintele cheie potrivite la un procent cât mai mare al publicului tău țintă.

  1. Creșterea vizibilitățîi în motoarele de căutare

Cel mai cunoscut beneficiu al SEO este creșterea vizibilității în rezultatele motoarelor de căutare – este important însă să măsori și ROI-ul (Return on Investment) pentru toate optimizările făcute. Un volum mai mare al căutărilor pentru termenii optimizați de tine este de dorit, alături de o creștere a traficului – însă doar dacă oamenii ce fac aceste căutări convertesc în vânzări.

  1. Trafic de bună calitate pe site-ul tău

Unele agenții de marketing se laudă cu creșteri foarte mari ale traficului și le consideră dovadă că au derulat campanii de succes – însă acest trafic poate fi irelevant dacă publicul nu este interesat de brandul tău. Odată ce Google și alte motoare de căutare văd site-ul tău că pe o sursă credibilă de informații și că pe o autoritate în domeniul tău, va fi mult mai ușor să apari printre primii în rezultatele căutării.

  1. Rezultate de lungă durata

Diferența dintre SEO și PPC este dată de faptul că rezultatele SEO sunt de lungă durata, iar costul este mai scăzut. O bună campanie SEO va rezultă în întărirea percepției unui motor de căutare că paginile website-ului tău sunt potrivite a fi afișate cu prioritate către utilizatorii săi.

Dacă ai nelămuriri sau întrebări cu privire la SEO sau dacă ai nevoie de ajutor în implementarea tehnicilor, echipa Marketiu ar fi fericită să te ajute – îi poți contacta oricând la adresa hello@marketiu.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *