6 beneficii ale evenimentelor corporate

petreceri corporate Bucuresti

Daca nu iti plac evenimentele, s-ar putea sa te intrebi ce este pentru tine organizarea de evenimente. Oricum, care sunt beneficiile evenimentelor corporative?

Daca ti-as spune ca aproape noua din zece CEO cred cu tarie ca aceste petreceri corporate Bucuresti isi maresc acoperirea de marketing si ii ajuta sa genereze mai multe vanzari?

In acest articol, vom discuta despre beneficiile evenimentelor corporative:

1. Generezi venituri suplimentare

Principala preocupare a oamenilor de afaceri este linia de jos, si pe buna dreptate. Prin urmare, organizarea unui eveniment corporate poate parea o cheltuiala inutila.

Dar nu este cazul daca planifici evenimentul in mod corect. Gasesti sponsori, vinzi spatiu publicitar, bilete VIP si produse si nu numai ca vei ajunge la pragul de rentabilitate, ci vei obtine si profit.

2. Imbunatatesti cultura corporativa

Ceea ce face ca afacerea ta sa fie un loc minunat pentru a lucra nu este determinat de produsele pe care le vinzi sau de serviciile pe care le furnizezi. Este determinat de cultura corporativa pe care o mentii.

3. Intaresti coeziunea echipei

Nu este intotdeauna usor sa faci ca oamenii din biroul tau sa lucreze impreuna ca o echipa. La urma urmei, singurul motiv pentru care sunt toti intr-un singur loc este pentru ca i-ai angajat.

Evenimentele de team building sunt o modalitate excelenta de a remedia orice lipsa de coeziune in cadrul unei echipe. De aceea exista diferite activitati, de la escape rooms la turnee sportive.

4. Antreneaza personalul (si clientii actuali)

Activitatile de team building tind sa se concentreze pe provocari abstracte care au potentialul de a se traduce la locul de munca. Dar ar trebui sa organizezi si traininguri specifice companiei tale.

Daca aveti un nou produs sau serviciu pe care urmeaza sa il lansezi, este logic sa organizezi un eveniment de companie in jurul acestui subiect pentru a-ti informa personalul si clientii despre noutati.

5. Extinde-ti strategia de marketing

Nu este un secret pentru nimeni ca o companie foloseste evenimente pentru a-si promova produsele sau serviciile. Atat de mult incat termenul de „marketing de evenimente” se refera la utilizarea evenimentelor ca marketing si nu marketingul evenimentelor.

Produsul sau serviciul tau poate rezolva o problema pentru clientii tai si asta este grozav pe termen scurt. Dar un eveniment le ofera o experienta pozitiva pe care o vor asocia cu brandul tau in viitor.

6. Cunoaste-ti mai bine publicul tinta

Una dintre cheile succesului in afaceri este sa iti cunosti clientii. Cu cat stii mai multe despre ei, cu atat le va fi mai usor sa le atragi atentia.

Evenimentele corporative sunt o modalitate excelenta de a colecta informatii personale pe care altfel nu le-ai fi putut obtine printr-un simplu sondaj de satisfactie a clientilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *