Afacere noua?Cum sa convingi oamenii sa apeleze la tine

Cum poti sa cresti traficul pe site tau 6 solutii

Daca te-ai decis si tu sa devii antreprenor, inceputul va fi cu siguranta unul extrem de provocator, plin de urcusuri si coborasul. Nu te poti astepta ca odata cu lansarea pe piata sa te bucuri instantaneu de un succes iesit din comun. Oamenii au nevoie de timp ca sa se familiarizeze cu business-ul tau, sa se convinga de calitatea serviciilor oferite si sa poata capata incredere pe termen lung. Dar asta inseamna ca si tu ai nevoie de rabdare si de finante ca sa-ti poti sustine afacerea in primele luni.  In primele luni stabilitatea poate fi incerta, cu atat mai mult daca, pe piata, exista numerosi competitori din aceeasi sfera de activitate si care ofera aproximativ aceleasi servicii la aceleasi preturi. Si totusi, cei mai norocosi reusesc sa atraga increderea intr-un timp cat mai scurt, bucurandu-se in acest mod de o incredere sporita in randul oamenilor iar afacerile devenind cu usurinta indispensabile pentru comunitatile in care se regasesc. Ce poti face si tu la inceputul unei afaceri ca sa devii cunoscut? Iti dezvaluim cateva trucuri in cele ce urmeaza.

Cum convingi oamenii sa apeleze la noua ta afacere

  • Ofera-le promotii diverse si fidelizeaza-i

Intr-o lume a ofertelor fel de fel, orice persoana va fi atrasa de si mai multe reduce si promotii, in special cand vorbim de achizitii. Cui nu-i place sa economiseasca mai mult?

Poti oferi clientilor cupoane de reduceri pentru viitoarele sau actualele cumparaturi, produse cadou, monstre, posibilitatea de a participa la o serie de tombole etc.

De asemenea, nu uita sa organizezi si un eveniment de deschidere pe care-l poti asocia cu promotii si mai bune, cat si cu un sistem de promovare in social media prin intermediul caruia sa faci prezenta firmei si mai renumita inca de la bun inceput.

  • Inscrie-ti afacerea intr-un director de firme

In timp ce unele firme similare se pot baza pe vechimea lor, tu iti poti asigura un plus de valoare la afacerea ta inscriind-o intr-un director de firme. Aceste directoare contin adesea numai numele unor firme respectabile, iar nu oricine stie sau va apela la acest beneficiu. Evident, poate fi necesar sa suporti o serie de costuri, insa nicio afacere nu va creste subit si nu va deveni recunoscuta din moment ce nu exista implicatii financiare in promovare. Astfel, oamenii care cauta informatii despre tine iti pot gasi numele printre alte firme populare, ce va contribui la cresterea increderii in tine.

  • Recompenseaza-i pentru noii clienti adusi

Este adesea intalnit ca persoanele care ies la cumparaturi sau in cautarea unor servicii sa vina alaturi de parteneri, prieteni, rude etc. Si, cum cea mai buna “reclama” este cea transmisa drept recomandare, prin grai viu, poti recompensa persoanele cu o mica atentie si pentru faptul ca aleg sa sugereze afacerea ta altor persoane sau cu care impartasesc noile noutati. Poti apela si in acest caz la recompensele mentionante anterior , iar la randul lor, clientii vor fi entuziasmati sa te viziteze si sa dea vestea despre tine si serviciile tale, mai departe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *