Ai Consiliere? Trei teste cheie simple pentru a obține cele mai bune rezultate

A avea ajutor de consiliere sau sfaturi de consiliere poate fi o perspectivă descurajantă. Indiferent de ce căutați consiliere despre cum să abordați cel mai bine anxietatea, doliu sau ruptura conjugală sau traume de orice fel, există trei pericole dureroase care trebuie evitate. Dar există vești bune! Ele pot fi evitate cu beneficii uriașe.

Deci testul cheie 1:

Primul test cheie are nevoie de tine să faci o simplă recunoaștere că ești pregătit să-ți asumi problema și cu ajutor, rezolvând-o treptat ca consiliere. Progrese. Un consilier bun ar trebui doar să te îndrume și să te consilieze. Cu siguranță nu vor dori să preia problema ta și să caute să o rezolve în locul tău. (Vă voi indica unde puteți găsi unul bun, relevant pentru problema dvs.).

Pentru a întări total ideea, consultați un avocat cu privire la o problemă și el sau ea nu numai că vă va sfătui și vă va ajuta, făcând lucruri în numele dumneavoastră pentru a vă atenua problema. Dar asta este foarte diferit de consilierea psihologică. După cum se spune, trebuie să învățăm să stăm pe picioarele noastre, din punct de vedere psihologic.

Poti gasi un psiholog online pe nexyo.ro.

Deci, deține problema ta și soluția ei! Abia atunci vei obține cel mai bun rezultat din sesiunile pe care le ai.

Testul cheie 2:

După ce ați hotărât să vă dețineți problema, este foarte important să vă angajați să acceptați psihologia consilierii. Nu stați să așteptați ca consilierul să vă spună ce ar trebui să faceți cu tipul dvs. de problemă. Ceea ce ar trebui să se întâmple este să profitați de șansa de a auzi ce credeți și ce spuneți cu voce tare despre propriile probleme.

Abia atunci consilierul te poate sfătui asupra pe care să te concentrezi mai întâi și tu poți să te apuci de reîncadrarea situației în mintea ta.

Doar să vezi pe cineva profesional, cu convingerea că vizita în sine va face trucul nu funcționează niciodată. Îți irosește banii și timpul lor. Așadar, pentru fiecare vizită, mergi cu gândurile și grijile predominante pe care le ai în minte în acel moment și împărtășește-le sincer și pe deplin în sesiune.

Și în sfârșit, Testul cheie 3:

Aceasta este o capcană pe care trebuie să o evitați cu orice preț!

Nu vă imaginați că puteți doar să fiți de acord cu sesiuni ocazionale de consiliere, fără să reflectați mai mult între ele și problema voastră va fi rezolvată. Nu va fi!

Adevărul este că dacă vrem să facem schimbări, atunci putem. Dar trebuie să tratăm ședințele de consiliere aproape ca niște opriri psihologice sau stații de alimentare cognitive. Este vital ca timpul nostru dintre sesiuni să fie planificat și alocat parțial gândirii, parțial citirii și chiar vorbirii cu persoane de încredere, acolo unde este posibil.

Schimbarea nu vine în ședințe la oră. Vine într-un angajament 24/7 de a ne folosi rezervorul vast și în continuă creștere de înțelepciune disponibil pentru noi și de a o adopta în gândirea noastră până când devine pozitiv obișnuită în comportamentul nostru.

Deci pentru a încheia:

• Dețineți întotdeauna problema dumneavoastră și soluția ei, împărtășindu-le consilierului dumneavoastră. • Ascultați ceea ce credeți și spuneți cu voce tare despre asta, permițând consilierului să vă îndrume către informațiile pe care trebuie să le revizuiți. • Planificați timp între sesiuni pentru a gândi, a citi și a împărtăși acolo unde este posibil.

Va doresc mult succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *