“Am spalat pe jos si am asezat haine pe umeras. Acum vand de 30 milioane euro pe an”

Cosmin Ulmean este managerul pe mana caruia grupul german Takko a lasat in ultimii sase ani un buget de circa 15 milioane de euro pentru dezvoltarea unei retele care a ajuns la 60 de magazine de imbracaminte.?
Cosmin Ulmean s-a angajat la compania nemteasca inca de la intrarea acesteia pe piata locala in 2007, dupa ce anterior lucrase mai multi ani in retailul electro IT.
Ulmean si-a inceput insa cariera in presa inca de pe vremea cand urma cursurile Facultatii de Management in Economia Turismului si Comertului din cadrul Universitatii de Vest din Timisoara. Ulterior a luat drumul advertisingului, angajandu-se intr-o agentie unde avea drept client compania Quasar, dealer la acel moment al operatorului de telefonie mobila Connex.
Apoi s-a “mutat la client” in pozitia de director de marketing si vanzari. Din 2003 a inceput sa lucreze pentru retailerul electro-IT Flanco, unde a ramas timp de patru ani si povesteste acum ca a inceput sa se dezvolte in cariera. Initial a ocupat pozitia de director regional, iar apoi a avansat ca director de proiect pentru Flanco World, unde trebuia sa dezvolte un concept de magazin pe suprafata mare.
Ultima pozitie detinuta in cadrul companiei a fost cea de business development manager, dupa care, cand Flanco a fost preluat de Flamingo, a plecat. A fost recomandat de un fost coleg la Takko si in aprilie 2007 a inceput procesul de recrutare. O luna mai tarziu a infiintat compania in Romania, iar pe sapte septembrie deschidea primul magazin la Arad.
Mai multe in Business Magazin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *