Bogatasii din Romania loviti de criza isi scot la vanzare supermasini

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

asuneanu jr. risca sa-si piarda aura de unic proprietar al unui „Bugatti Veyron”, dupa ce pe site-ul Autovit s-a scos la vanzare un al doilea exemplar de 1001 CP, la pretul de 1.390.000 euro. Avand numere nemtesti, doar taxa de prima inmatriculare costa 16.010 euro, dar pentru cine-l ia, discountul e cat o duzina de Logane. Masina e la un showroom de lux din Germania care incearca sa-l vanda printr-un mic dealer local, S.C. Verbita S.R.L. In doua saptamani, de cand anuntul a fost postat pe site, telefonul dealerului a tarait de nenumarate ori, curiosii intreband daca pot sa pipaie masina cu mana lor. Li s-a explicat ca trebuie sa se suie cu dealerul in avion si sa dea o fuga in Germania. Insa zborul merita, fiindca „daca se bate palma, se face discount pana la 1.270.000 euro”.

In ultimele doua saptamani, site-ul Autovit a fost invadat de anunturi de vanzare si a altor supermasini ca: Rolls-Royce, Aston-Martin, Maybach, Ferrari, Bentley, Lamborghini. Majoritatea acestor automobile nu sunt fizic in Romania, ci, ca si-n cazul Bugatti-ului, ele sunt in diverse dealershipuri din Germania care din cauza crizei incearca sa-si creasca sansele de vanzare plasandu-le si pe piete considerate anterior „nedemne”, precum cea romaneasca. Cele din Romania sunt pastrate ca niste bibelouri, cum e cazul unui Rolls-Royce Phantom decapotabil de 585.000 euro din 2007: „Masinile astea mai scumpute nu le tinem in curte, ci le avem bagate undeva intr-un garaj, sa le protejam si noi cat putem de frig si vreme rea”, explica reprezentantul GMD Auto Group din Constanta. In ciuda crizei financiare care bantuie Romania, dealerul e sigur ca o sa-si vand Rolls-ul, fiindca „cine are bani nu ramane niciodata fara bani”.

Motiv de vanzare: am Ferrari, am Bentley, am Porsche Carrera

O alta categorie de vanzatori sunt bogatasii romani pentru care intretinerea parcurilor auto personale constituite din mai multe masini de lux a devenit prea costisitoare.

Bogdan Toma si-a scos la vanzare pe Autovit si un Ferrari si un Bentley dintr-un motiv de bun simt: „Fiindca mi-am luat un Bentley si un Porsche Carrera si am prea multe. Am si Bentley-ul pe Autovit si care o vand prima pe aialalta o opresc”. Pe langa discountul de la 89.400 euro pana la 85.000, vanzatorul garanteaza si ca a fost grijuliu cu Ferri-ul: „Sunt unicul proprietar, am trecut-o din Germania si n-am prea mers. Pe platforma am trimis-o la service si am fost o data la mare si atat. I-am facut prima revizie in Italia si a doua, cea din Germania, m-a costat 9800 de euro. I-am schimbat absolut tot, de la cauciucuri, pana la kit de ambreiaj absolut tot”.

„La 120.000 (un Bentley n.n.) n-am ce sa scad”

Dupa ce un an de zile a facut naveta intre locuinta de langa Ambasada Chinei si serviciu (birou) ba cu X5-ul, ba cu Bentley-ul Flying Spur, Constantin din Bucuresti vrea sa scape de Bentley ca sa-si ia alta jucarie. Promite ca nu-i Bentley in Romania mai dotat decat al lui: „Eu sunt al doilea proprietar. Nu e masina cu care sa mergi in fiecare zi. Cel putin eu asa am facut. S-o mai menajez, am mai mers cu BMW-ul, cu un X5.

La 120.000 n-am ce sa scad, ca trebuie sa vedeti optiunile la aceasta masina, ca sunt multe Bentley-uri modelul asta scoase la vanzare, dar nu-i nici una ca a mea. In primul rand grilele inox fata si spate care sunt in jur de 4.500 de euro, n-are nici unul asa ceva, are trapa aceea care absoarbe caldura solara si o transforma in energie si degaja aer conditionat in masina in momentul in care ea este parcata pe loc in soare, are instalatie webasto pe care ceilalti n-o recomanda pentru ca probabil nu merg iarna cu ea”. Ca sa ne convinga ca masina merge brici, Constantin se contrazice, uitand ca ne-a spus ca n-o ruleaza zilnic: „Eu merg cu ea in fiecare zi la birou si n-are nici o problema. Daca vreti s-o verificati, mergem cu ea la Bentley in Germania s-o puna baietii pe rampa sa va convingeti singur”.

Masina directorilor de la Mercedes ? 219.999 euro

Aston Martin V8 Vantage Coupe fiind doar 98.000 euro n-a apucat sa fie postata decat o saptamana de catre unul din dealerii din Vitan, ca si-a si gasit musteriu: „A luat-o un patron de firma de constructii roman de vreo 45 de ani . A cumparat-o in leasing pe firma, ca leasingul pe persoana fizica e prea impovarator la asa masina”.

O alta supermarca care le face milionarilor cu ochiul este un Maybach 57 de 550 CP rulata doar 55.000 kilometri, cu taxa de mediu de 11.325 euro. Costa numai 219.999 euro, „cu 30-40.000 euro mai putin decat daca l-ati lua din alta parte”, ii face reclama dealerul. Cine ia Maybach-ul se-alege si cu un bonus: „Are toate reviziile tehnice platite in avans pana in 2011. Doar cauciucurile trebuie sa le platiti din buzunar, restul fac cinste cei de la Daimler, fiindca acest Maybach e chiar masina de prezentare a celor de la Mercedes Benz cu care s-au plimbat timp de un an directorii cei mari ai companiei”.

spot_img