Criza economica nu s-a terminat pentru Steaua si Gigi Becali. Patronul „ros-albastrilor” jubila atunci cand a scapat de lipsa acuta de lichiditati in ianuarie, dar se pare ca s-a bucurat prea devreme, in conditiile in care sponsorul principal, Citibank, vrea sa rupa contractul cu Steaua deoarece nu crede ca echipa din Ghencea in promoveaza imaginea asa cum ar fi nevoie.
Este cel putin surprinzatoare vestea ca echipa cea mai cunoscuta din Romania este considerata un mijloc „insuficient” de mediatizare pentu compania respectiva. Contractul mai avea sase luni pana cand se incheia, iar decizia nu a fost primita bine de oficialii stelisti. Supararea lor este, probabil, explicabila, avand in vedere ca valoarea contractului era de 1,3 milioane, iar sponsorii ceilalti nu aduc, toti bani la echipa, anunta Gsp.
In cazul in care Citibank obtine ceea ce isi doreste, desfacerea contractului, Steaua va mai avea ca sponsori aducatori de bani Ceresit si Grand Casino. Nike si Bigotti sponsorizeaza si ei gruparea militara, dar nu cu bani. Aceste doua companii asigura necesatul de echipament sportiv si formal pentru elevii lui Marius Lacatus.
„In cadrul strategiei de repozitionare a ofertei de produse pentru persoane fizice pentru anul 2009, Citibank cauta noi modalitati de promovare a brandurilor sale. Contractul, in forma lui actuala, va inceta! Reprezentantii departamentului de marketing ai Citibank si ai clubului Steaua lucreaza impreuna, cautand noi posibilitati de colaborare, tinand cont de noua strategie”, au explicat oficialii companei de pe fata tricourilor jucatorilor stelisti.
Valeriu Argaseala nu este de aceeasi parere cu oficialii companiei, si va incerca sa ii convinga pe acestia sa duca la bun sfarsit contractul.