Dragos Anastasiu, proprietarul Grupului Eurolines, a lansat oficial o noua agentie de turism pentru bugete medii si mici

TravelBrands este un hypermarket de turism care aduna ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din Romania si din Germania intr-o singura agentie. Diferit fata de TUI TravelCenter, in ofertele promovate de TravelBrands este faptul ca reuneste toate tipurile de servicii turistice existente in piata, dar se adreseaza clientilor cu orice fel de bugete. Astfel, turistul care vrea sa compare mai multe oferte si mai multe preturi ale turoperatorilor romani pentru o destinatie anume le poate gasi pe toate in acelasi loc.?Deja au fost deschise sase agentii TravelBrands in Romania, din care doua in Bucuresti (Plaza Mall si Sun Plaza) si celelalte in Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Targu Jiu si Vaslui, iar in urmatorii doi ani planul de business prevede ca numarul acestora sa ajunga la peste 40, plasand, astfel, TravelBrands in primii cinci jucatori din piata.Tot in planul de business pentru anii viitori exista si varianta unui model de franciza.
“Am deschis primul TravelBrands ca sa venim in intampinarea turistilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat intr-un mall, unde eram deja prezenti cu o agentie TUI TravelCenter si am identificat un spatiu care se potrivea pentru o agentie de turism. Asa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: doua branduri turistice, unul pozitionat medium high, cum este TUI, si altul pozitionat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii si mici. Vindem pachete de la toate agentiile importante si le promovam inclusiv logo-urile in? vitrina”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vanzari al TUI TravelCenter.
In agentiile TravelBrands deschise pana acum s-au vandut cel mai mult vacante de vara in Grecia, Turcia, Bulgaria, Romania. Agentia este prezenta cu stand propriu si la Targul de Turism al Romaniei, care se desfasoara in Bucuresti, la Romexpo, intre 15 si 18 noiembrie
?”In acest moment, turisii care cumpara vacante pentru la vara pot gasi cele mai mici tarife, pentru ca acum sunt early booking-urile maxime”, a afirmat Cosmin Marinof. Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizeaza, in principal, extinderea in orasele mai mici …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *