General Motors revine la publicitatea pe Facebook. Vezi de ce renuntase.

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, in cadrul unei strategii de marketing pe aplicatii mobile, transmite Bloomberg, asta?la un an dupa ce anuntase ca renunta la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocand temeri ca si alte companii vor proceda la fel, potrivit Mediafax.
Anunturile publicitare ale GM pe aplicatiile mobile si site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anuntat grupul american.
Facebook a introdus noi instrumente si servicii pentru atragerea utilizatorilor si implicit a furnizorilor de publicitate.
Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunta la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor ca si alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate in evidenta eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile sa se promoveze pe serviciile mobile.
„Am discutat permanent cu GM in ultimele 12 luni si suntem incantati ca a revenit la promovarea pe Facebook”, a declarat Adam Isserlis, purtator de cuvant al Facebook.
Compania a lansat serviciul de publicitate mobila in martie 2012, pentru a profita de numarul tot mai mare al utilizatorilor care ii acceseaza aplicatiile prin dispozitive wireless.
Peste 60% din cei 1,1 miliarde de …

spot_img