Microsoft a anuntat ca mult-anticipatul joc Halo 3 a depasit deja 1 milion de pre-comenzi in America de Nord, facand din acesta ?cel mai repede vandut joc din istorie inainte de lansare.?
Desi este anuntat ca un record in domeniu, cifra de 1 milion este mult sub cea de 4 milioane vehiculata in urma cu 3 luni, e drept, nu in mod oficial de catre Microsoft, si sub cea de 1,5 milioane de pre-comenzi inregistrate de Halo 2, care erau insa in total, nu doar in America de Nord. Probabil ca cifrele exacte vor fi stiute abia dupa lansare.
Aceasta urmeaza sa aiba loc pe 25 septembrie in Statele Unite si pe 26 septembrie in Europa. Majoritatea marilor magazine online, precum Amazon, GameStop, Wal-Mart sau Best Buy, accepta insa de ceva timp pre-comenzi, peste tot raportandu-se nivele ridicate ale acestora.
In Statele Unite, jocul va fi promovat prin diversi parteneri. Mountain Dew va crea o bautaura speciala cu aceasta ocazie, numita ?Game Fuel?. Pepsi, Doritos si Burger King vor avea ambalaje speciale dedicate jocului, iar Pontiac si 7-Eleven vor rula campanii de marketing inspirate din Halo 3.
In Statele Unite, jocul se va vinde cu 60 $ pentru editia basic, 70 $ pentru editia limited, cu un disc bonus si prezentat intr-o cutie metalica, si 130 $, pentru versiunea ?legendara?, cu 2 discuri bonus si o casca Spartan Helmet, ca cea a personajelor jocului.
Microsoft va lansa o editie speciala a consolei Xbox 360, in culorile jocului, care se va vinde pentru 400 $, precum si editii speciale ale player-ului Zune.