Hornbach promoveaza conceptul „magazinul fara promotii”

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Nemtii de la Hornbach vor sa rupa gura targului cu un nou concept, magazinul fara reduceri. In schimb, promit doar preturi mici, garantand cele mai scazute cheltuieli pe proiect din Romania

Nou intrat pe piata autohtona, Hornbach, unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de materiale de constructii si gradinarit din Europa, a pus deja ochii pe clientii care s-au saturat sa alerge dupa promotii din magazin in magazin. Acesta este si motivul pentru care germanii refuza sa faca disconturi cu diferite ocazii sau in anumite perioade ale anului. In interiorul complexului Hornbach, din loc in loc, dai peste afise prin care esti sfatuit sa nu cauti artiocole cu preturi promotionale. Lipsa produselor „la oferta” este justificata de nemti prin dorinta acestora de a nu-si minti clientii, aplicand o majorare de pret produsului inainte de a fi scos la promotie, asa cum se intampla in alte magazine. „Noi nu oferim reduceri pe termen scurt, ci pe termen lung. Vrem sa dam garantia clientilor nostri ca la sfarsitul anului vor cumpara produsele la acelasi preturi pe care la afisam acum la raft”, a precizat Catalin Brestoiu, directorul magazinului din Berceni, primul deschis in Romania.

Prin aceasta abordare a pietei, oficialii germani si-au exprimat speranta ca in cel mai scurt timp sa devina lider de pret in Romania, nu doar pe o anumita categorie de articole, ci pe intreaga gama de produse necesare ridicarii sau reamenajarii unei locuinte. „Poate ca preturile noastre pentru anumite produse vor fi mai mari decat la concurenta, dar cine va alege sa cumpere din magazinele Hornbach intreaga gama de produse necesare pentru constructia, reconstructia sau amenajarea unei case va intelege de ce spunem ca suntem cei mai ieftini”, a punctat Albrecht Hornbach, presedintele concernului.

In Romania, la fel ca in toate celelalte tari europene in care sunt prezenti, germanii pariaza pe aceeasi carte, orientarea catre clientii care doresc sa desfasoare proiecte de amploare pentru case. Pentru ca cel putin doi din trei clienti sunt femei, filosofia grupului consta in aceea de a explica, intr-un mod cat mai simplu, cumparatorului care sunt acele obiectele de care are nevoie in constructia sau reamenajarea unei case. „Daca cineva vine zi de zi la noi timp de o saptamana si ne pune sa-i explicam tot ceea ce stim, garantat il vom invata cum sa ridice o casa singur din temelii. Pentru a reusi, va trebui insa sa strambe cateva cuie si sa se intoarca la noi pentru a discuta exact ce a gresit si cum trebuie reparat”, a completat pentru „Banii Nostri”, Catalin Brestoiu.

80% garantie germana

Primul magazin Hornbach din Romania a fost deschis la mijlocul saptamanii trecute in zona de sud a Bucurestiului. Intins pe o suprafata de peste 24.000 de metri patrati, acesta este unul dintre cele mai mari magazine pe care grupul le detine in Europa. Investitia in teren si in ridicarea cladirilor s-a cifrat in jurul valorii de 25 milioane de euro, iar pentru ca magazinul sa devina operational s-au mai alocat alte sapte sau opt milioane de euro pentru marfa din stoc. Oferta de produse cuprinde 60.000 de articole, iar in plus, compania ofera posibilitatea comandarii altor 60.000 de sortimente. Din cele peste 100.000 de produse ce pot fi cumparate sau comandate in magazinul de bricolaj, 80 de procente sunt importate direct din Germania, diferenta fiind asigurata de producatorii autohtoni.

Planurile de viitor ale companiei germane in Romania prevad deschiderea, in urmatorii opt ani, a unui numar de alte noua magazine. Dintre acestea, cel putin doua vor fi amplasate in Capitala, unul in vest, zona Militari, si altul in Nord, in apropierea Aeroportului international „Henri Coanda” pe terenul fostului ansamblu Prisma. In tara, sunt vizate in special orasele mari in care exista si alte magazine de tipul „do-it-yourself”, primul pe lista vest-europenilor fiind Brasovul, oras in care deja s-a achizitionat un teren la iesirea spre Sibiu. Expansiunea teritoriala a Hornbach va necesita o investitie totala de cel putin 200 milioane de euro, in urma careia se vor crea aproximativ 1.000 de locuri de munca. „Dorim sa deschidem pana in 2015 zece supermarketuri de materiale de constructii si gradinarit Hornbach in marile orase din Romania. In acest scop, am planificat investitii de peste 200 milioane de euro”, a declarat, inaintea deschiderii oficiale, presedintele grupului, Albrecht Hornbach.

spot_imgspot_img