Lista alimentelor sanatoase. Ce mancam la 20 de ani, la 40 sau la 60 de ani pentru a ne mentine in forma

Cercetatorii de la Neal”s Yard Remedies, companie britanica specializata in remedii naturale si cosmetic organice, sustin ca anumite alimente ar trebui consumate cu precadere in functie de varsta, scrie Daily Mail.
La 20 de ani
E varsta perfecta, pielea e intinsa, grasimea de pe abdomen nu e inca o problema, muschii sunt bine definiti si elastici. Totusi, tinerii de 20 de ani tind sa consume junk-food si alcool in exces si sa piarda noptile. Din acest motiv, au nevoie de peste si pui pentru proteine, cereale pentru o buna digestie, laptuca, spanac si fructe pentru aportul de antioxidanti.
La 30 de ani
Procesul de regenerare celulara incepe sa incetineasca, la fel si productia de colagen, urmarea fiind o piele mai putin ferma si muschi mai putin tonifiati. De asemenea, pielea se usuca mai repede din cauza productiei mai sarace de sebum, metabolismul incetineste si el, apar kilogramele in plus. Ce mancam: fructe si legume bogate in antioxidanti pentru hidratarea pielii, alimente bogate in vitamina C, precum citricele si ardeiul iute, care ajuta la cresterea productiei de colagen.
La 40 de ani
Procesele degenerative continua. Sistemul limfatic devine mai lenes in eliminarea toxinelor, cauzand balonare. Cura cu legume si fructe bogate in antioxidanti trebuie sa continuie pentru detoxifierea si hidratarea organismului. Grasimile esentiale provenind din pestele gras, nuci si seminte sunt, de asemenea, recomandate la aceasta varsta.
La 50 de …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *