Mihai Gainusa va publica un roman

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

„Cronica carcotasilor” se intoarce, de astazi, pe micul ecran. Protagonistii faimoasei emisiuni revin cu forte proaspete, dar si cu noi proiecte, Gainusa urmand sa lanseze primul sau roman.

Dupa ce au profitat din plin de vacanta din aceasta vara, cei doi carcotasi se intorc azi la pupitrul emisiunii care i-a facut celebri. „Cronica carcotasilor” isi anunta sezonul al 14-lea, iar schimbarile tehnice de la Prima TV anunta un plus calitativ al emisiunii. „Din punct de vedere calitativ , asta va fi probabil unul dintre cele mai castigate sezoane, pentru ca se va schimba totul”, spune Serban.

Mihai Gainusa isi surprinde din nou fanii cu talentul sau scriitoricesc. Dupa ce a publicat doua carti pana acum, „Trialoguri carcotase” si „Cotcodaceli”, in septembrie lanseaza, la Editura Humanitas, primul sau roman”. „O sa fie o carte despre prostie. Prima lansare vrem sa o facem la Sibiu, apoi daca vom avea timp sa ne sincronizam pampersii, putem sa facem si un turneu”, a declarat Misu. Mai multe detalii despre cei doi carcotasi puteti citi in cel mai recent numar al revistei „TV mania”.

Peste o suta de artisti, printre care si actorii Maia Morgenstern si Virgil Ogasanu, participa la un periplu de 15 zile pe Dunare, de la Viena la Giurgiu, initiat de Institutul International de Teatru Mediteranean (IITM). Proiectul „Odyssee du Danube”(„Odiseea Dunarii”) continua calatorii similare din 2001 si 2003, desfasurate pe Mediterana si pe Marea Neagra. Actori, poeti, muzicieni si dansatori s-au imbarcat, sambata, la Viena, iar pe 10 septembrie sunt astepati la Turnu Severin, unde Virgil Ogasanu va sustine un recital.

Mai multe vedete se vor implica intr-o campanie sociala de informare cu privire la bolile cardiovasculare – asupra cauzelor care stau la baza acestora, precum si asupra metodelor de prevenire. Printre personalitatile care vor aparea in spoturile care vor promova aceasta campanie se afla Mihaela Radulescu, Gabriela Szabo, Ilie Nastase si Leonard Doroftei. Campania, organizata de Unilever si initiata de Patronatul Medicilor de Familie din Romania, se desfasoara in perioada 1-30 septembrie si are sloganul „Iubeste-ti inima!”.

spot_imgspot_img