Numarul solicitarilor primite de la consumatorii care au reclamat un litigiu cu o banca sau cu un IFN s-a triplat in primul trimestru

CSALB a gestionat in primul trimestru 633 de solicitari scrise, dintre care 310 au fost cereri conforme primite de la consumatorii care au reclamat un litigiu cu o banca sau cu un IFN cu sediul in Romania, de peste trei ori mai multe fata de primul trimestru din 2017. Doar 17 dintre cererile din primul trimestru au fost neconforme.
“In acest an, numarul cererilor clasate a coborat la aproximativ 25% din numarul de solicitari conforme, o scadere semnificativa comparativ cu anii anteriori. In 2017, cererile clasate au ajuns aproape de 50%, iar in 2016 acestea erau la nivelul de 75% din numarul total de solicitari conforme”, se arata in comunicat.
In primele trei luni ale anului, 90% dintre solicitari au vizat probleme cu creditele contractate, in timp ce restul de 10% au avut ca obiect neintelegeri in ceea ce priveste depozitele bancare, contul curent, transferuri bancare sau leasing.
Dintre cele 175 de dosare formate in primul trimestru, 74 de dosare sunt deja solutionate favorabil, adica partile s-au inteles in urma negocierilor, si cinci dosare s-au finalizat printr-o incheiere.
“Asadar, aceste 79 de dosare finalizate inseamna …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *