Seful grupului Volkswagen, Matthias Mueller, este noul presedinte al Audi

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Audi, divizia de lux a grupului german Volkswagen, a numit un nou presedinte si un nou director al Departamentului de Cercetare-Dezvoltare (R&D), pe fondul incercarilor nereusite de redresare dupa declansarea scandalului emisiilor, transmite Reuters.

Audi a recunoscut in fata autoritatilor de reglementare din SUA ca vehiculele sale diesel cu motor V6 de trei litri utilizeaza trei programe software care nu au fost dezvaluite anterior. Unul dintre aceste sisteme electronice speciale ar fi putut fi utilizat pentru evitarea standardelor referitoare la poluare, conform reglementarilor din SUA, scrie Agerpres.
Anterior, reprezentantii Volkswagen au dat asigurari ca scandalul emisiilor este legat doar de motoarele diesel de doi litri pe care le produce VW si au dezmintit ca motoarele mai mari, fabricate de Audi, ar fi suspecte. Softul afecteaza 85.000 de modele Audi, Volkswagen si Porsche vandute incepand cu 2009 in SUA.
Boardul de supervizare al Audi l-a numit joi in functia de presedinte pe noul director general al VW, Matthias Mueller, inlocuindu-l pe Martin Winterkorn, care, in noiembrie, a demisionat si de la conducerea grupului german, in urma scandalului emisiilor. De asemenea, boardul l-a numit pe Stefan Knirsch, seful Departamentului de Dezvoltare a Motoarelor, in functia de director al Departamentului de Cercetare-Dezvoltare la Audi. Acesta il va inlocui pe Ulrich Hackenberg, suspendat de doua luni din cauza scandalului legat de manipularea testelor privind nivelului emisiilor.
„Investigatiile inregistreaza progrese, este un semn bun si necesar”, a afirmat adjunctul presedintelui Audi, Berthold Huber.
Audi contribuie cu aproximativ 40% la profitul grupului VW.
Luna trecuta, directorul general al Audi, Rupert Stadler, a anuntat suspendarea a doi ingineri de la Audi, dupa ce s-a descoperit in motoarele diesel mai mari echipamente care falsifica rezultatele testelor de emisii poluante in SUA.
Scandalul motoarelor trucate, cel mai grav din istoria Volkswagen, a izbucnit in 18 septembrie, iar VW a pierdut peste 20 …

spot_imgspot_img