Skoda Octavia Scout Experience 2007

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Pe 19 august 2007, expeditia Scout Experience a ajuns la destinatia finala, monumentul ce marcheaza ultimul kilometru din calea ferata trans-siberiana din Vladivostok, Rusia. Folosind cel mai lung drum din lume, traseul expeditiei a parcurs intreaga lungime a Rusiei, de la Moscova la Vladivostok, pe malul marii Japoniei. Cea mai mare provocare a fost ultima etapa pe continentul asiatic. Drumurile denivelate si pline de gropi dintre Tchita si Khabarovsk au necesitat concentrare maxima. Praful era peste tot, iar echipajele nu au avut timp de relaxare datorita starturilor programate dimineata devreme si sosirilor tarzii. Acestea au fost cauzate de distantele extreme ale etapelor (829 km de la Tchita la Urushi, 775 km de la Urushi la Blagoveshensk) si conditilor proaste de drum.

Echipajele au parcurs peste 10.000 km pe asfalt (partea europeana) si drumuri de macadam (Siberia si Orientul Indepartat), iar automobilele Skoda Octavia Scout au trecut prin conditii de testare extreme. In total, zece echipaje de cate trei membri au participat la expeditie. Pe langa oficialii Skoda Auto, lista a inclus jurnalisti din Rusia, Republica Ceha, Slovacia, Austria, Germania, Polonia, Norvegia si China. In plus, ziaristi rusi locali au avut ocazia sa testeze masinile in ziua cand expeditia ajungea in orasul lor. Ca urmare, peste 100 de soferi au stat la volanul celor 10 Skoda Octavia Scout. In fiecare zi incepand cu 4 august si pana pe 19 august, convoiul a ajuns la o destinatie noua, la sute de kilometri departare de punctul de start. Traseul a trecut prin 20 de orase mari, printre care Ryazan, Penza, Togliatti, Samara, Ufa, Tchelyabinsk, Novorossijsk, Kemerovo, Krasnoyarsk, Irkutsk, Baykalsk, Ulan-Ude, Tchita, Blagoveshensk, Khabarovsk si Vladivostok. Au fost organizate prezentari de catre dealeri locali Skoda in sapte orase.

Oriunde au ajuns, echipajele au fost intampinate cu caldura, iar activitatile au inclus printre altele, o vizita la buncarul lui Stalin din Samara si la templele budiste din Ulan-Ude, precum si conferinte de presa cu media locala. Echipajele au folosit automobile Skoda Octavia Scout de serie (2.0 FSI 11 kW, cutie de viteze cu 6 trepte manuala, tractiune integrala). Singura diferenta fata de modelul de serie a fost dotarea cu jante de otel de 16 inch in loc de cele de aliaj de 17 montate in mod normal pe acest model. In plus, masinile au fost echipate cu anvelope aditionale de rezerva, cricuri si alte unelte si accesorii. In afara de cateva pene de cauciuc si zgarieturi ale caroseriei, nici unul din cele zece automobile nu a avut vreo problema.

spot_imgspot_img