UPDATE. ING a rezolvat problema sistemului informatic. Clientii pot face tranzactii online si cu cardul

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

UPDATE. „Serviciile ING sunt functionale. Acum si tranzactiile cu cardul la comercianti si la bancomat sunt disponibile”, a precizat banca, intr-o nota tranmisa News.ro.Clientii romani ai bancii olandeze au semnalat sambata dupa-amiaza ca nu pot folosi mai multe setvicii ale ING.Cei care suna la banca pentru a obtine informatii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: „In acest moment intampinam op problema tehnica? generala. Va cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca specialistii nostri o vor solutiona in cel mai scurt timp posibil”.Reprezentantii bancii au precizat ulterior cauzele problemei.”Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cat si serviciul Home”Bank au devenit indisponibile”, a precizat banca, in documentul transmis presei.Banca avea 866.000 de clienti activi in Romania la finalul lui 2015, dupa ce a atras 96.000 de clienti noi anul trecut.ING este una dintre cele mai mari 10 banci din Romania, aflandu-se pe locul sapte la finalul anului 2015 dupa active, cu o cota de piata de 6,3%.
UPDATE, ora 21.30. Comunicat ING: „Prima veste buna: serviciul Home”Bank a fost remediat si este disponibil. Continuam cu testarea solutiilor pentru celelalte servicii inca afectate. Vom continua sa va informam despre evolutia situatiei”.
UPDATE. La ora 20.05, ING a revenit cu un nou comunicat, in care anunta ca problemele persista. „Va informam ca astazi la pranz, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, platile cu carduri, cat si serviciul Home”Bank au devenit indisponibile.
Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol banii clientilor, care sunt in deplina siguranta. va vom informa periodic cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.

Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei probleme in regim de maxima prioritate”.

STIREA INITIALĂ. ING Bank Romania a anuntat sambata, in jurul orei 17.20, ca se confrunta cu o problema tehnica si ca sistemele sale informatice nu funtioneaza. „Pentru moment sistemele ING sunt nefunctionale. Lucram cu viteza pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplacerile create! Va tinem la curent pe masura ce restabilim functionalitatile” este mesajul publicat de banca pe pagina sa de Facebook.
Clientii ING care suna la Call Center-ul bancii sunt informati, printr-un mesaj automat, ca ING Bank se confrunta cu o defectiune tehnica generala. Mesajul nu ofera informatii referitor la momentul in care se vor putea relua operatiunile.
Tot pe pagina de Facebook a banci clientii si-au exprimat nemultumirile: „Nu merge nimic prin tot Bucurestiul, nici POS-uri, nici macar ATM-urile voastre. Va durea mana sa dati un sms la clienti cu treaba asta? Am avut probleme si la supermarket si la benzinarie”, a scris un client, iar altul a postat: „De ce v-a luat asa de mult sa scrieti anuntul asta care nu spune mai nimic? Ce inseamna, concret, „probleme generale”? Va rog sa intrati in cat mai multe detalii. Incerc sa-mi dau seama daca banii mei sunt in siguranta si daca nu cumva ar fi mai bine sa imi inchid conturile si sa ma mut la alta banca. Cand se vor remedia aceste „probleme generale”? Azi, maine, la sfantu-asteapta? Acest downtime va afecta in vreun fel activitatea bancara din saptamana 12-16? Nu in ultimul rand: de ce va pica sistemul atat de des? A fost picat complet de doua ori intr-o luna, sunt zile in care alertele prin sms nu functioneaza deloc etc. Intrucat nu pot sa-mi accesez banii, consider ca merit raspunsuri detaliate la intrebarile de mai sus. Liniile telefonice sunt ocupate, asadar va rog sa-mi raspundeti …

spot_imgspot_img