Volkswagen modifica logo-ul marcii VW. Schimbarea reflecta trecerea la era masinilor electrice

Noul logo va fi prezentat anul viitor, la timp pentru planurile producatorului auto german de lansare agresiva a vehiculelor electrice, a declarat luni directorul de marketing al marcii VW, Jochen Sengpiehl, intr-o conferinta de presa sustinuta la Berlin.
Logo-ul va fi actualizat pentru a se potrivi atat partii frontale ale automobilelor cat si ecranelor smartphone-urilor, a spus Sengpiehl.
Emblema VW, actualizata ultima oara in urma cu sase ani, pentru a avea un aspect tridimensional, a suferit doar modificari modeste de la relansarea producatorului auto dupa Al Doilea Razboi Mondial.
“Brandul nu se afla intr-o forma buna comparativ cu anii anteriori, in conditiile in care a pierdut o pare din atractivitatea emotionala in incercarea de a fi prea germana. Nu este doar din cauza scandalului diesel”, a spus Sengpiehl.
VW va extinde utilizarea mediei digitale si sociale pentru a-si adapta mai fin activitatea de marketing, in special pentru ca incearca sa convinga clientii sceptici sa treaca la vehiculele alimentate cu baterii. Conferirea unei imagini mai proaspete brandului este esentiala pentru investitiile de 20 de miliarde de euro in dezvoltarea vehiculelor electrice.
Obiectivul este ca VW sa devina o marca mai atragatoare si mai flexibila, iar inovatiile sa fie scoase in evidenta, pentru a justifica pretul mai ridicat al vehiculelor brandului, a explicat Sengpiehl, care a venit la Volkswaggen in septembrie, de la compania sud-coreeana Hyundai Motor.
Volkswagen invita in prezent agentiile de comunicare si de publicitate sa faca propuneri creative in urmatoarele luni. Compania mai intentioneaza sa infiinteze centre …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *