Volvo ia o decizie radicala

Volvo a anuntat ca va introduce treptat vanzarile de automobile pe internet si va investi mai mult in publicitatea online, renuntand in acelasi timp la participarea la unele dintre saloanele auto internationale importante, pentru a promova noile modele si a creste pe piata auto premium, potrivit Mediafax.

“Stim din cercetari ca tot mai multi clienti sunt dispusi sa cumpere online. Motivul pentru acest lucru nu este dorinta de a obtine un pret mai mic, ci de a evita negocierile pentru cumpararea unei masini”, a afirmat Alain Visser, directorul departamentului de marketing si vanzari, relateaza Bloomberg.Volvo, care este detinuta de compania Geely din China, vrea sa creasca bugetul pentru investitii in vanzarile online pentru anul viitor. De asemenea, producatorul suedez planuieste sa mareasca numarul reprezentantelor la nivel global si sa creeze un eveniment anual destinat promovarii modelelor sale.”Sa fim cinstiti: inca suntem un jucator relativ mic. Avem o estimare de 800.000 de automobile vandute in 2020, ceea ce inseamna ca bugetele noastre, comparate cu ale unora dintre competitorii nostri, vor fi inca mici”, a declarat Alain Visser, directorul departamentului de marketing si vanzari.El estimeaza ca Volvo va vinde aproximativ 465.000 de autovehicule in acest an.De anul viitor, producatorul suedez va participa la doar un salon auto in fiecare regiune: la cel de la Geneva, in Europa, la cel de la Detroit, in Statele Unite si la cel de la Shanghai sau Beijing, in China, in conditiile …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *