Ce inseamna Native Advertising

Chiar dacă nu este un termen nou, Native Advertising este o modalitate eficientă și promițătoare de a ajunge într-o manieră potrivită la toți cei care sunt sau ar putea să fie interesați de produsele și serviciile destinate promovării.

De unde vine termenul de Native Advertising?

Prima definiție a native advertisingului îi aparține lui Dan Greenberg, care îl prezintă drept o formă de publicitate ce îmbracă forma vizuală a mediului/canalului unde este publicată și în care reclama devine parte din conținutul prezentat.

Ce este Native Advertising?

Așa cum îi spune și numele native advertising este o modalitate a marketing-ului modern de a crea mesaje publicitare care să se integreze perfect contextului în care sunt livrate.  El se poate prezenta sub forma unui text, articol, material video etc. .

Care sunt principalele forme de Native Advertising?

Formele de prezentare și promovare a brandului, produselor și serviciilor s-au diversificat foarte mult în ultima vreme și caută să se camufleze și să se adapteze cât mai bine modalității de informare a publicului țintă vizat. Astfel, conform informațiilor furnizate de IAB (Interactive Advertising Bureau), la ora actuală dispunem de următoarele tipuri de native advertising:

In Feed Ad Units, respectiv acele articolele de promovare (advertoriale) care au același format ca și materialul editorial publicate de site-ul gazdă. 

Search Ads, care sunt reclamele afișate deasupra rezultatelor organice în motoarele de căutare, precum cele din Google.

Recommendation Widgets, care sunt recomandările ce apar automat la finalul articolele pe care le citiți și care sunt sugerate ca fiind importante, legate sau în aceeași arie de interes cu ceea ce ați consultat deja.  

Sursa: Ce inseamna Native Advertising?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *