Ce tip de evenimente corporate sunt potrivite pentru compania dvs.?

petreceri corporate in Bucuresti

Stiati ca o gramada de bani sunt cheltuiti in fiecare an pentru intalniri de afaceri si evenimente? Nu este o surpriza: petrecerile corporate Bucuresti sunt perfecte pentru construirea de echipe, dezvaluirea de noi produse, sarbatorirea angajatilor-cheie, strangerea de bani, ajutorul unei planificari si cresterea companiei si multe altele. 

Este momentul potrivit pentru un eveniment corporate propriu? Daca da, care este cel mai potrivit pentru compania dvs.? Exista destule din care sa alegeti. Aruncati o privire la lista noastra de tipuri de evenimente corporative care exista si decideti care dintre ele poate fi potrivit pentru compania dvs. 

petreceri corporate in Bucuresti

Conferinte 

Conferintele variaza ca marime si durata si, de obicei, sunt organizate pentru a ajunge la un public tinta pentru a le influenta cu sfaturi si informatii in industria lor relevanta. Vorbitorii vor oferi publicului opiniile si experientele lor profesionale cu diferite subiecte. Scopul este ca publicul sa invete de la vorbitori si sa lase mai bine educati in domeniul lor. 

Seminarii 

Un seminar este similar cu cel al unei conferinte, dar are o natura mai academica. In mod traditional, reuneste grupuri mici pentru intalniri recurente, fiecare intalnire concentrandu-se pe o zona diferita a ceea ce invata „studentii”. Cei care participa la un seminar sunt asteptati sa participe activ. Cele mai multe seminarii includ materiale pentru a lua acasa pentru ca participantii sa se uite si sa studieze. 

Ateliere de lucru 

La fel ca seminariile, atelierele sunt, de asemenea, extrem de educative si interactive. Principala diferenta cu un atelier se afla in faptul ca sunt mai practice, ceea ce inseamna ca un participant poate fi rugat sa participe la jocul de rol, discutii si practicile din viata reala. 

Targuri 

Expozitiile comerciale reprezinta o parte uriasa din lumea afacerilor. Scopul lor principal este sa atraga clienti sau investitori noi, precum si sa se prezinte sau sa se consolideze ca marca pentru altii. Prezenta unei companii la o expozitie comerciala ii implica, de obicei, sa gazduiasca un stand pentru a-si afisa produsul sau serviciile si, adesea, include demonstratii si cadouri gratuite. 

Pensionarea 

Un tip mai scump de eveniment corporativ, petrecerile corporate pentru pensionarea unui coleg sunt adesea organizate intr-un weekend pentru angajati sau parteneri si sunt de obicei gazduite in statiuni sau alte destinatii de lux. Evenimentele asteptate vor include mese deosebite si alte activitati de grup, intalniri si multe discutii despre cresterea companiei. 

Petreceri corporate de sarbatori 

Exact cum suna! Multe companii se bucura sa mearga in anumite vacante sau sa organizeze petreceri corporate in Bucuresti, cum ar fi Halloween, Craciun, Valentine’s Day, 8 Martie. Nivelul extravagantei va varia de la business la business, insa multe companii aleg sa-i scoata pe angajati din cadrul biroului lor intr-un loc de desfasurare, cum ar fi un restaurant frumos sau un ballroom pentru ca toata lumea sa se distreze. 

Finantatori 

Multe companii organizeaza petreceri corporate de strangere de fonduri, fie pentru a-si ajuta propria afacere, fie pentru a ajuta pe alta. Aceste evenimente pot include o licitatie tacuta, divertisment, o cina. 

Evenimente de caritate 

Similar cu o strangere de fonduri, atunci cand o companie organizeaza un eveniment de caritate, exista multe modalitati diferite de a castiga donatii. Diferenta este ca, in cazul evenimentelor caritabile, banii se duc, evident, la o institutie de caritate, in timp ce un strangator de fonduri strange bani pentru o companie. 

Cereri de apreciere / premiere 

Aceste evenimente sunt sustinute pentru a spune „bine facut” angajatilor sau partenerilor de seama dintr-o companie. Pot fi pentru un angajat care a avut o cariera lunga in cadrul companiei, un angajat care a atins un obiectiv deosebit de incredibil sau un angajat care a facut altceva remarcabil. Aceste evenimente pot fi la fel de casual ca o ceremonie de tip brunch organizata la birou sau la fel de formala precum o cina tinuta la o sala de banchete. Beneficiarul este adesea premiat cu ceva special, cum ar fi un card cadou la un restaurant frumos, bilete la un eveniment sportiv sau o zi de spa. 

Sarbatorile companiei 

Aceste evenimente sunt organizate pentru a sarbatori o etapa importanta sau de succes in cadrul unei companii. Pot fi aniversarea companiei, o fuziune sau un parteneriat interesant sau ziua de nastere a presedintelui companiei. 

Lansari de produse 

Unul dintre cele mai interesante tipuri de evenimente corporate, lansarea unui produs este, de asemenea, o sarbatoare a muncii grele care iese la iveala. Aceste tipuri de evenimente pot fi organizate fie pentru compania interna, fie pentru public pentru a genera zgomot despre produs. Aceste petreceri sunt, de obicei, evenimente fastuoase, cu multa presa. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *