Cum se executa mutarea sediului firmei in doar cativa pasi simpli

firma de mutari sedii firme

Serviciile oferite de o firma de transport mobilier se adreseaza atat persoanelor fizice, care se muta intr-o noua locuinta, cat si persoanelor juridice, care doresc sa se mute intr-un alt spatiu, fie ca este vorba despre o parte din birouri sau chiar despre sediul acesteia. Acest proces poate fi destul de complicat, mai ales pentru companii, care sunt nevoite sa isi sisteze sau sa isi limiteze activitatea in perioada respectiva. Prin urmare, realizarea acestui proces intr-un timp foarte scurt este esentiala. Astfel ca serviciile specializate de transport mobila sunt cea mai inspirata alegere, criteriile care le definesc pe acestea fiind rapiditatea si eficienta.

Etapele pentru mutarea de sedii firme

O firma care ofera servicii de mutari sedii firme detine toate instrumentele si echipamentele necesare pentru ca acest proces sa poata fi desfasurat in cele mai bune conditii, iar rezultatele sa fie mai mult decat satisfacatoare.

De aceea, un prim pas ce trebuie facut, dupa solicitarea serviciilor specializate, este acela de planificare a procesului. In cadrul acestuia sunt determinate cu exactitate nevoile specifice mutarii sediului si pe baza carora se vor stabili pasii urmatori.

Un avantaj al colaborarii cu o firma de mutari este ca aceasta poate pune la dispozitia clientilor materialele de impachetare necesare. Astfel ca urmatorul pas este livrarea in avans a acestor materiale, cu ajutorul carora clientii sa isi pregateasca obiectele pentru transport. De asemenea, acestea vor trebui sa fie si etichetate – cu numele angajatilor, departamentul si locatia unde vor fi plasate – pentru ca procesul sa fie cat mai eficient.

Ulterior, echipa de interventie a firmei de mutari se va prezenta la data, ora si locul stabilite initial pentru a impacheta obiectele si, daca este necesar, pentru a dezasambla mobilierul. Dupa aceea, toate acestea vor fi incarcate in camioane si transportate in siguranta catre noua locatie, unde vor fi plasate si repartizate conform indicatiilor.

Avantajele oferite de o firma de relocare

Pe langa faptul ca firma de relocare asigura materialele pentru impachetare, materiale care la final vor fi returnate, aceasta ofera o multime de alte avantaje, pe care specialistii de la MoveOut le-au prezentat in continuare:

Personal specializat – pe langa impachetarea de documente importante, mutarea intr-un nou sediu implica si demontarea, transportul si montare pieselor de mobilier. Iar acest lucru trebuie facut de persoane avizate, pentru a se evita posibile accidente sau deteriorari ale mobilierului. In plus, echipa de interventie este cea care stie cum sunt sortate si repartizate obiectele.

Manipularea obiectelor, in special cele grele si siguranta acestora in timpul transportului sunt deziderate dintre cele mai importante, pe baza carora o firma de transport mobila isi desfasoara activitatea. Cu atat mai mult cu cat integritatea bunurilor transportate este garantata prin contract, precum si asigurata prin clauze suplimentare.

Echipa de interventie se ocupa si de curatarea vechiului sediu. Acest serviciu auxiliar este foarte util deoarece angajatii isi pot reincepe activitatea imediat ce s-a incheiat procesul de mutare. In plus, adesea acest serviciu este oferit fara a se solicita clientilor nici o alta taxa suplimentara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *