De ce merită să investești în marketing online? 10 avantaje ale publicității online pentru companii dintr-o privire. Citeste acum!

Îți mai poți imagina viața de zi cu zi fără internet? Pentru majoritatea oamenilor, lumea digitală a devenit o parte integrantă a realității vieții lor. Pe lângă tot mai mulți utilizatori, există multe alte avantaje ale publicității online de care ar trebui să fii convins.

Tânăra generație citește știrile prin aplicații și ascultă muzică prin servicii de streaming în loc să asculte radio, astfel că mass-media clasică devine din ce în ce mai puțin importantă. 

Schimbarea către lumea digitală și-a lăsat amprenta și asupra industriei de marketing. Astăzi, o medie de 24% din buget este investită în marketing online, iar în următorii doi ani, se așteaptă o creștere de până la 33% din bugetul total. Pentru companii există multe motive pentru a apela la o agenție de publicitate și marketing online, așa cum este SICMEDIA.RO.  

Iată cele 10 avantaje ale publicității online:

  1. Abordare mai eficientă a grupului țintă

Primul avantaj al publicității online este că, în comparație cu marketingul convențional, te poți adresa grupurilor țintă cu precizie și cu riscul semnificativ mai mic. 

  1. Măsuri de marketing multimedia

Unul dintre cele mai importante avantaje publicitare online, pe de altă parte, îți oferă un număr aproape nelimitat de elemente vizuale, auditive și interactive pe care le poți utiliza pe diferite canale în funcție de obiectivul campaniei. Un studiu de marketing a întrebat companiile mijlocii despre cele mai importante instrumente folosite pentru a-și atinge obiectivele de marketing. În plus față de  creare site web al companiei (91%), afacerile de succes se concentrează și pe SEO (62%), marketing pe e-mail (53%) și cel puțin 41% pe social media.

  1. Măsurarea succesului

Deși efectul și acoperirea publicității tipărite, fie că este vorba de un afiș publicitar pe marginea drumului sau de un pliant, este dificil de determinat, în marketingul online, cifrele cheie specifice bazate pe obiective individuale cum ar fi clicurile și vizualizările, permit o evaluare a eficienței campaniilor individuale. 

  1. Posibilitate de optimizare continuă

Instrumentele de control și raportare nu sunt doar indispensabile pentru monitorizarea succesului unei măsuri de marketing online. Datele și statisticile obținute din acestea trag concluzii detaliate și inițiază măsuri adecvate de optimizare seo .  

  1. Efect mare asupra unui buget mic

Spre deosebire de canalele clasice de publicitate, marketingul online este asociat cu costuri semnificativ mai mici, care este unul dintre cele mai mari avantaje ale publicității online. În plus, canalele clasice de marketing sunt asociate cu risipa ridicată, astfel încât ar trebui să te gândești cu atenție la ce îți folosești bugetul înainte de a începe o campanie. 

  1. Creșterea intervalului

Rețeaua care merge mână în mână cu Internetul este un plus enorm pentru marketingul online. O campanie online nu poate ajunge doar la grupurile țintă stabilite, ci poate convinge potențialii utilizatori și poate deschide noi grupuri de clienți.

  1. Satisfacția clienților prin interacțiune

Marketingul online te poate apropia de clienți. Canalele de socializare și sistemele de chat de pe propriul site web al companiei oferă opțiuni ieftine pentru ca angajații tăi să poată intra în dialog cu clienții. Întrebările pot fi clarificate sau poate fi oferit feedback. 

  1. Actualitate prin produse digitale

Conținutul pregătit digital poate fi editat rapid și ușor, în timp ce pliantele și broșurile tipărite nu mai pot fi utilizate odată ce sunt depășite.

  1. Achiziție globală de clienți

Peste 2 miliarde de oameni din întreaga lume sunt pe canalele de socializare și petrec în medie 2 ore acolo în fiecare zi. Avantajele publicității online sunt e

fi utilizate la nivel internațional pentru a viza clienții într-un mod direcționat. Te poți adresa cu ușurință grupului țintă din orice locație din întreaga lume și, pe deasupra, ai acces semnificativ mai ușor la noi piețe fără a fi nevoie să călătorești în jurul lumii.

  1. O imagine pozitivă datorită unei strategii moderne de marketing

Utilizarea instrumentelor moderne de marketing îmbunătățește imaginea companiei tale și arată puterea inovației și dinamismului. O prezență online este esențială, întrucât o mare parte a grupului țintă și potențialii clienți pot fi găsiți online. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *