Despre Facebook Pixel

Pe langa o audienta foarte masiva, sunt multe alte lucruri care avantajeaza folosirea Facebook pentru a marketa servicii sau produse – tipuri de anunturi, integrari usoare, o targetare foarte exacta.

Pe langa aceste elemente tehnice, mai trebuie sa tinem cont si de elementele grafice de care ne putem folosi pentru a promova produsele sau serviciile noastre prin Facebook Ads, dar si abilitatea de a retargeta persoanale prin Facebook Pixel.

Deci ce este Facebook Pixel?

Este un cod prin care il inseram in spatele site-ului nostru pentru a putea lasa Facebook sa monitorizeze ce fac oamenii pe site-ul nostru, dar ca si orice alt tag, trebuie sa vedem care sunt metricile de urmarit pentru a dezvolta campanii de succes.

Acest Pixel ne ajuta sa dezvoltam audienta personalizata compusa din oamenii care au facut anumite actiuni si au vizitat anumite pagini.

Facebook Pixel poate sa urmareasca usor ce fac oamenii pe site, sa creasca ROI afacerii nostra, dar si multe alte lucruri.

Cel mai mare avantaj in Facebook Pixel este faptul ca putem sa targetam foarte bine oamenii de pe site si sa le afisam mesaje care sa le starneasca usor interesul. Ca rezultat, anunturile noastre sunt de interes pentru publicul tinta, care in final sa cumpere de la noi.

Audientele personalizate sunt foarte importante si un must have de utilizat in Facebook Ads pentru ca prin ele putem sa dezvoltam anunturi personalizate pentru publicul tinta care sa fie relevante. Putem sa dezvoltam si audiente lookalike instaland Facebook Pixel pe site, incepand de la o audienta de baza care sa fie generata automat de catre Pixel.

Multi oameni de marketing folosesc pixelul Facebook pentru a creste rata de conversie si veniturile. Deci daca si tu vrei sa cresti performanta anunturilor tale, te invit sa urmaresti video-urile mele despre Facebook Ads pe http://bit.do/fb-ads-romania

www.star-marketing.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *