iUmor abia a ținut piept filmului turcesc de la Kanal D! Finala de pe Antena 1 a bătut doar ProTV – Capital

Finala iUmor le-a oferit şansa celor de la Antena 1 să îi bată la audienţe pe cei de la ProTV. Finalul sezonului 10 de la iUmor a bătut pe mai multe tronsoane miercuri seara filmul de la Pro.

iUmor peste ProTV, dar sub aşteptări

Finala sezonului 10 al emisiunii iUmor se anunţa a fi un adevărat festin şi la nivel de audienţe. Nu a fost chiar aşa. Antena 1 a bătut ProTV per total, dar diferenţa nu a fost una uriaşă. Marii rivali s-au ţinut bine într-o seară în care au contracarat cu filmele.

Conform audienţelor consultate de către capital.ro, cele două au început seara aproape cap la cap, audienţa fiind la cifra 5. iUmor a reuşit să ia un mic avans pe finalul orei 20, 6,6 şi 6,5. ProTV şi-a revenit un pic pe început de oră 21 şi a reuşit să câştige untronson de audienţă.

Până la ora 23, Antena 1 şi iUmor a reuşit să-şi crească audienţa la peste 7, la nivel naţional, odată cu apropierea finalului sezonului. Nici audienţele ProTV nu au fost departe. Antena 1 nu a reuşit să se îndepărteze categoric de marii rivali. Mai mult, între 23.30 şi 23. 45 ProTV a mai reuşit să cucerească un tronson de audienţă.

Şi după miezul nopţii, Antena 1 a reuşit să aibă cifre bune de audienţă, peste 3, pentru ora târzie. Totuşi, atunci se anunţa marele câştigător al sezonului 10 de la iUmor.

Kanal D, marea surpriză

Imensa surpriză a serii a fost însă Kanal D care a reuşit o performanţă fabuloasă. A reuşit, pe foarte multe tronsoane de audienţă să bată şi ProTV şi Antena 1. De fapt, Kanal D a făcut legea pur şi simplu de la ora 20.00 la ora 23.00, cu filmul serial turcesc, Hercai.

Încă de la ora 20.00, Kanal D a avut o audienţă foarte bună, peste 5. Spre deosebire de ProTV şi Antena 1, turcii de la Kanal D au crescut constant şi au reuşit să-şi depăşească rivalii. Au avut rating de peste 7 constant, şi au depăşit şi cifra 8. ProTV şi Antena 1 nu au reuşit aceste performanţe miercuri seara.

NEWS 2.0
www.news20.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *