KFC, Pizza Hut si Taco Bell – au doar 75% din vanzarile dinaintea pandemiei

KFC, Pizza Hut si Taco Bell - au doar 75% din vanzarile dinaintea pandemiei

Compania care administreaza restaurantele KFC, Pizza Hut si Taco Bell si anume Sphera Franchise Group a inregistrat o scadere de 54% comparativ cu al dolilea trimestru  al anului 2019. Pierdere inregistrata  de masuri ferme si de reducere a costurilor.

 Cea mai mare scadere a fost resimtita in luna aprilie atunci cand marea majoritate a restaurantelor au fost inchise complet iar activitatea de livrare a fost limitata. Acceseaza aceata pagina pentru mai multe informatii.

     Iata ce au declarat reprezentantii companiei

„Cu siguranță, a fost un trimestru dificil pentru toată lumea din HoReCa, iar noi nu doar că am reușit să trecem peste el adaptându-ne din mers, dar suntem încrezători în viitor. Am redus în mod semnificativ costurile operaționale, am maximizat veniturile și am rămas aproape de clienții noștri. Pentru moment, rămânem prudenți și continuăm să analizăm în mod regulat performanța piețelor individuale, a brandurilor și a restaurantelor noastre, pentru a răspunde oricărei potențiale evoluții într-un mod agil. Răspunsul nostru rapid în T2 prin investiții în dezvoltarea rețelei de restaurante și trecerea la canale digitale va aduce cu certitudine venituri și acces la noi clienți”, a declarat Calin Ionescu, Director General interimar al Sphera.

Sphera a reusit sa atenueze aceasta scadere care a fost cauzata  de raspandirea pandemiei de Covid-19. In acel moment s-a concentrat pe colaborarea cu agregatorii de comenzi online si pe promovarea pe canalele Delivery si Drive Thru. Grupul a incheiat in prezent parteneriate cu opt platforme de comenzi.

Vanzarile au fost pe un trend ascendent incepand cu luna mai si se asteapta o evolutie tot mai pozitiva asta in conditiile in care autoritatile din tara noastra nu vor impune noi masuri de izolare.

„Vedem semne clare de revenire graduală, în urma relaxării restricțiilor menite să controleze pandemia. Deși restaurantele au rămas închise la interior, în iunie 2020 am reușit să ajungem la vânzări care se află la 65% din nivelul atins înainte de pandemie. În iulie, procentul a avansat la 75%, ceea ce ne dă motive să fim optimiști cu privire la performanța noastră în lunile următoare. Desigur, întoarcerea la nivelurile înregistrate înainte de pandemie va presupune timp, dar ne concentrăm pe controlul costurilor și accesarea tuturor facilităților disponibile oferite de guvernele din piețele noastre de activitate, pentru a ne asigura că această revenire are loc cât mai curând, în beneficiul tuturor acționarilor noștri”,  a mai adaugat Valentin Budes, Directorul Financiar al Sphera.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *