Legătura dintre social media şi servicii SEO – de ce este necesară promovarea pe social media, nu numai pe motoarele de căutare?

Pe lângă promovarea afacerii prin intermediul unor servicii SEO de bună calitate, este necesară şi promovarea afacerii pe reţelele de socializare precum Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn sau Google+.

Legătura dintre serviciile SEO şi social media şi necesitatea promovării pe reţelele sociale

Serviciile SEO sunt în strânsă legătură cu Social Media Marketing, fiind demn de menţionat impactul pozitiv pe care strategiile de social media în care asupra procesului de optimizare. SEO pentru reţelele sociale a devenit o necesitate şi un avantaj care trebuie luat în considerare pentru a obţine vizibilitate sporită.

În stabilirea poziţiilor site-urilor de căutare, Google va lua în considerare şi link-urile ce provin din social media, precum şi semnalele din reţelele de socializare. Principalele motive pentru promovarea pe reţelele sociale includ:

·  diminuarea costurilor;

·  vizibilitate la nivel local, naţional şi chiar internaţional;

·  creşterea autorităţii unui brand sau a imaginii personale.

Din statistici, se poate ajunge la concluzia că reţelele sociale au adus companiilor mai mult trafic decât PPC sau e-mail marketing. Acest lucru demonstrează faptul că majoritatea brandurilor au conştientizat cât de importantă este promovarea prin social media şi investesc în mod constant în acest canal publicitar.

Afaceriştii şi reprezentanţii brand-urilor încep să pună accent pe conturarea unui brand loial faţă de publicul ţintă, user friendly, astfel încât realizarea unei imagini profesionale de Facebook sau Twitter care îmbina elemente multimedia este necesară.

De ce este necesară combinarea strategiei SEO cu promovarea pe reţelele sociale?

Reţelele sociale sunt necesare în strategia de promovare a afacerilor pentru că:

·  sunt platforme pe care interacţionează peste un miliard de utilizatori;

·  utilizatorii rețelelor sociale fac parte dintr-o comunitate foarte mare, intensă, în care aceştia comunică între ei, iar beneficiul cel mai mare este acela că utilizatorii reţelelor sociale pot fi targetati prin segmentarea în funcţie de criterii din cele mai diverse, cum ar fi criterii geografice, demografice, vârstă, sex, interese personale, ocupaţie, studii, venituri şi altele;

·  utilizatorii rețelelor de socializare sunt potenţiali consumatori şi potenţiali clienţi;

·  abordarea prin intermediul reţelelor socializare este avantajoasă deoarece se obţin feedback-uri valoroase şi constructive de la consumatori şi clienţi, deschise publicului.

Concret, se pot folosi reţelele de socializare în scop profesional pentru a promova aproape orice business. strategiile de promovare pe reţelele de socializare pot fi asociate cu vânzările door-to-door, când compania îşi desemnează un reprezentant pentru a relaţiona cu clienţii iar clienţii, activi sau pasivi, recepţionează mesajele transmise. Fiecare share contează pentru a aduce mai mulţi potenţiali cumpărători şi un capital de încredere impresionant.

Optimizarea SEO a paginii de Facebook

Când vine vorba despre optimizarea SEO a paginii de Facebook, clienţii vor observa că apar mai multe pagini în rezultatele căutării Google, acest motor de căutare folosind numele paginii de Facebook, descrierea paginii, numărul de aprecieri şi numărul de persoane care discută despre pagină.

Pentru a avea rezultate eficiente, este necesară amplasarea cuvintelor cheie:

·  în alegerea URL;

·  în descrierea paginii de Facebook;

·  în postari;

·  în notiţele Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *