Strategii eficiente de digital marketing pentru afacerea ta

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

În ultimii ani marketingul digital a fost mereu în centrul atenţiei pentru că eficienţa sa ca tehnica de promovare a produselor şi serviciilor la costuri mai mici a fost conştientizată şi apreciată mai mult ca niciodată. Nu prea ai cum să discuţi despre digital marketing fără să te gândeşti încă de la început la strategii de promovare online, de marketing digital.

O strategie de marketing digital este un fel de cadru care specifică obiectivele particulare de marketing pe care vrei să le atingi, canalele online utilizate şi bugetul de care vei avea nevoie. Aici este nevoie de o distincţie clară între strategia de marketing digital şi tacticile de marketing digital în prima fază.

Strategie de digital marketing, tactici de marketing şi campanie de marketing digital

Prin strategie de marketing digital se înţelege un plan care subliniază cum ajungi la publicul ţintă şi cum anume îi converteşti în clienţi care plătesc pentru servicii şi produse. De cealaltă parte, tacticile de marketing se referă doar la acţiuni specifice pe care le vei pune în practică ca să implementezi strategia de marketing, adică scrii postări pe bloguri, răspunzi pe social media, trimiţi emailuri, realizezi reclame.

Alt termen care ar putea să pună probleme în relaţie cu strategia de marketing este campania de marketing. O strategie de marketing este ca un fel de vedere din avion. Campania de marketing este o promovare care îşi propune doar să te ajute să îţi îndeplineşti un obiectiv specific din strategie, nu toate obiectivele fixate, ai o dată fixă de început, sfârşit. O campanie de marketing se va lansa pentru un produs nou, pentru a genera trafic pe site mai mult, pentru a atrage noi clienţi.

Strategia de marketing digital va elimina erorile şi orice fel de distrageri în aşa fel încât să te axezi doar pe obiectivele propuse spre a fi îndeplinite.

Strategiile de marketing digital care dau cele mai bune rezultate pentru afacerea ta

Care ar fi cele mai eficiente strategii de digital marketing pentru afacerea ta?

  • Crearea unor site-uri Web şi Mobile de calitate. Viteza de încărcare, design, UI, securitate, toate trebuie să fie perfecte în ambele variante ale site-urilor, prezenţa atributului responsive;
  • Menţinerea unei prezenţe în social media constante şi relevante. Postează mereu, interacţionează cu toţi clienţii care au nevoie de tine, controlează tot ce se întâmplă pe social media, fii prezent şi arată că îţi pasă de fiecare client. Încearcă să ajuţi, să vii cu informaţii importante şi relevante pentru clienţi pentru a putea să îţi atingi scopurile fixate în strategia de marketing;
  • Crearea de campanii consistente de management al reputaţiei online. Clienţii trebuie să aibă mereu o imagine pozitivă a ta, de aceea te vei ocupa de tot ce apare pe Google, pe social media, de review-uri de la clienţi, de răspunsurile profesionale date la fiecare abordare în parte. Managementul brandului şi imaginii tale în online este critic pentru marketingul digital;

Foloseşte cât poţi de mult şi de inteligent instrumentul remarketing. Te vei folosi de promovare online targetată după ce ai toate conturile active peste tot ca să aduci mai mulţi vizitatori pe site. După ce identifici şi potenţialii clienţi din toţi vizitatorii site-ului foloseşte campanii de remarketing cu Google Ads şi Facebook Ads. Poţi targeta uşor din punct de vedere demografic orice client şi bugetul de marketing va fi exact cel de care ai nevoie.

Nu uita de Google My Business şi integrează-l în strategia ta. Setează corectă Google My Business în aşa fel încât clienţii tăi să ajungă rapid la tine. Cu ajutorul acestuia vei putea să creezi şi să verifici afacerea, brandul în online, în aşa fel încât informaţii relevante să apară şi pe Google Maps.

Gândeşte un itinerar al cumpărătorului cât mai simplu. Încearcă să anticipezi ce va face clientul, cum ajunge pe site, cum va interacţiona cu el, ce îşi doreşte şi să implementezi tot ce trebuie în strategia de marketing digital. Cu Google Analytics poţi să monitorizezi uşor activitatea de pe site.

Alte strategii eficiente de digital marketing: inbound marketing, content marketing, account based marketing (ABM), e-mail marketing, PPC Advertising, Chatbot and live chat marketing, tot mai populară astăzi, „earned media”, nu plăteşti pentru articole şi acoperire din partea mass-media.

spot_imgspot_img