Tipuri de obiective in Facebook Ads

Obiectivul de promovare in campania de Facebook Ads este o actiune pe care ne dorim sa o faca userii care vad anunturile noastre. Sa luam un exemplu din viata reala – daca dorim sa ne afisam site-ul sau oferta in fata oamenilor care sunt interesati de afacerea noastra, putem sa dezvoltam reclame care sa indemne oamenii sa ne viziteze site-ul dupa ce au dat click pe buton de call to action. Cand dezvoltam o campanie de marketing pe Facebook – trebuie sa alegem un obiectiv. In acest articol vom afla care sunt principalele obiective in Facebook Ads.

Pentru vizibilitatea brandului recomand obiectivele de tip vizibilitatea marcii – acest obiectiv este ideal pentru a ne adresa persoanelor care au sanse mai mari sa isi aminteasca de noi si creste sansele sa ne dezvoltam brandul in online.

Obiectivul de tip impact ne va afisa reclamele unui numar cat mai mare de persoane.

A doua coloana de obiective din Facebook Ads este cea despre considerare – aceste obiective ii vor face pe oamenii care vad reclama noastra sa ceara informatii despre ceea ce oferim. Aici ne referim la urmatoarele obiective:

  • trafic – este un obiectiv care va indemna oamenii sa ne viziteze site-ul sau un landing page.
  • instalari de aplicatii – vom trimite userii spre aplicatia noastra pe a o descarca.
  • interactiuni – vom convinger userii sa faca o actiune cu postarea sau pagina noastra. Pot sa dea like, share, comenteze.
  • video views – aici putem sa ne promovam usor videoclipurile pentru a creste brandul nostru.
  • lead ads – este un obiectiv ideal cand vrem sa luam informatii de la clienti – precum adresele de mail, numar de telefon.
  • obiectivul de tip mesaje – va incuraja oamenii care vad anunturile noastre sa inceapa o conversatie cu afacerea noastra pe messenger.

OBIECTIVELE DE TIP CONVERSIE

Aceste tipuri de obiective vor incuraja oamenii sa faca o conversie. Putem sa targetam persoanele care au sanse mari sa cumpere un produs, sa se inscrie la lista de email, sa foloseasca aplicatia noastra. Este important sa avem instalat si bine configurat pixelul Facebook.

Citeste si articolul despre Facebook ads pe site-ul Star Marketing Consulting.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *