Top cele mai bune diete de slabit

De aceea, in fiecare an, US News & World Report evalueaza cele mai populare diete si le claseaza pe categorii. Acestea creeaza un fel de ierarhie a planurilor de masa, care delimiteaza cele mai bune pentru sanatatea generala si pentru intretinerea grasimilor corporale, care sunt cele mai potrivite pentru pierderea rapida in greutate si care sunt optime daca doriti sa parcurgeti ruta comerciala.

In 2019, dieta mediteraneana a domnit suprem, clasamentul nr. 1 in cele mai bune diete, in general, precum si pe cele mai bune diete sanatoase, diete bazate pe plante si cele mai usoare de urmat. Daca incercati sa slabiti si sa va optimizati sanatatea , consultati mai jos aceste diete de slabit usoare – inclusiv ceea ce presupune fiecare – mai jos.

Cele mai bune diete In general

Dieta mediteraneana

Scopul: topiti grasimea si evitati bolile cronice, precum cancerul si diabetul.
Pro: Va puteti bucura de pasari de curte, oua, branza si iaurt cu moderatie; mancati dulciuri si carne rosie la ocazii speciale; si ai vin rosu cu fructele, legumele, cerealele integrale, fasolea, nuca, leguminoasele, uleiul de masline si fructele de mare. Exista o multitudine de cercetari care sustin aceasta dieta.
Contra: Trebuie sa fiti responsabili pentru a descoperi consumul de calorii pentru a pierde sau mentine greutatea, precum si antrenamentele.

Dieta DASH

Obiectivul: abordarile dietetice pentru a opri planul alimentar pentru hipertensiune arteriala face ceea ce sugereaza numele sau: ajuta la scaderea tensiunii arteriale ridicate si incurajeaza pierderea in greutate.
Pro : Este simplu. Mananca mai multe fructe, legume, cereale integrale, proteine ​​slabe si lactate cu continut scazut de grasimi; mancati mai putin carne rosie, sare si dulciuri bogate in calorii. In plus, The National Heart, Plung and Blood Institute ofera ghiduri gratuite.
Contra: S-ar putea sa nu pierzi cat mai multa greutate pe cat ai face-o in alte planuri, pentru ca este mai mult oferit pentru imbunatatirea sanatatii tale (nu neaparat un lucru rau).

Dieta flexitara

Scopul: taiati grasimile si traiti mai mult timp cu o sanatate optima.
Pro: Se spune ca „flexitarii” (vegetarieni flexibili) cantaresc cu 15 la suta mai putin decat mancatorii de carne, traiesc aproape 4 ani mai mult si pot scapa de boli de inima, diabet si cancer.
Contra: Daca te-ai aplecat iadul de a manca carne de vita, acest lucru ar putea fi greu de respectat. De asemenea, vei gati o multime de mese proprii.

Cele mai bune diete pentru pierderea in greutate

Dieta Observatorilor de Greutate

Obiectivul: Pierde 2 kilograme pe saptamana.
Pro: Planul de masa este flexibil; aveti acces la un grup de suport; si nu exista limite grele pentru ceea ce poti si nu poti manca. Pur si simplu veti opta pentru cele mai dense alimente care va pastreaza mai mult timp. (adica mesele dvs. vor fi mai scazute in calorii, grasimi saturate si zahar si mai mari in proteine.)
Contra: Poate obtine un pret scazut, iar contorizarea punctelor dvs. de masa este o durere.

Dieta volumetrica

Obiectivul: sa scada 1-2 kilograme pe saptamana.
Pro: Creat de un profesor de nutritie al Universitatii Penn State, Volumetrics este mai mult o abordare a alimentatiei sanatoase decat o dieta regimentata. Veti invata sa identificati si sa acordati prioritate alimentelor cu densitate scazuta, cu un continut scazut de calorii, dar cu volum mare (ganditi-va: bulion) pentru a va ajuta sa ramaneti plini. De asemenea, este accesibil, deoarece nu cumparati o carte, un program sau ingrediente speciale. Nici nu va va fi foame si nici nu va muri de foame.
Contra : Acest lucru ar putea fi mai usor de evitat, deoarece aveti mai multa libertate.

Cele mai bune diete rapide de pierdere in greutate

Resurse de gestionare a sanatatii (HMR)

Obiectivul: sa scada 1 – 2 kilograme pe saptamana pentru o medie de 23 de kilograme in primele 12 saptamani; pastrarea greutatii este o prioritate principala.
Pro : Punctul crucial al acestei diete este inlocuirea mesei, despre care se spune ca ajuta oamenii sa reduca 3x cu multa greutate in comparatie cu dietele traditionale. Veti avea shake-uri cu continut scazut de calorii, mese, bare de nutritie, cereale fierbinte multigrain si fructe si legume in locul altor mese si gustari. De asemenea, veti primi mancare pentru primele 3 saptamani pentru a scadea cat mai repede in greutate; apoi, veti trece la a doua faza in care dieta este mai putin structurata si veti primi alimente lunar, precum si sedinte telefonice saptamanale.
Contra:Prima faza poate fi dificil de respectat. Este cam scump, mai ales daca nu sunteti obisnuit sa cumparati fructe si legume in vrac. Setul initial de 3 saptamani HMR costa 301 USD, iar setul de reordonare de 2 saptamani costa 185 $.

Dieta Atkins

Scopul: Dieta are patru faze. Taie carbohidrati, apoi mananci progresiv mai mult pana cand te lovesti de greutatea dorita. Dietele cu continut scazut de carbohidrati forteaza corpul tau sa arda grasimea ca sursa alternativa de combustibil.
Pro: Proteinele si grasimile dureaza mai mult decat glucidele, asa ca veti ramane plin la dieta. Veti vedea pierderea in greutate destul de rapid (chiar daca initial se datoreaza pierderilor de apa).
Contra: Este dificil de mentinut pe termen lung. Oamenii se lupta sa obtina varietate in mese si sa manance afara este dificil.

Dieta Keto

Obiectivul: a pierde rapid in greutate determinand corpul dvs. sa arda grasimi fata de carbohidrati, intrand intr-o stare de cetoza.
Pro : In cele din urma veti avea mai putine dorinte si veti stimula starea de spirit si energia, desi la inceput este o tranzitie grea.
Contra: Puteti confrunta dureri de cap, oboseala si nebunie mentala in primele cateva saptamani. Acest lucru este greu de sustinut si pe o perioada lunga de timp. Este mai bine pentru pierderea rapida in greutate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *