4 sfaturi pentru cei care vor sa slabeasca

Greutatea corporala a devenit o problema majora a zilelor noastre, astfel ca tot mai multe persoana viseaza sa slabeasca si sa revina la o silueta normala. De la un simplu vis la o realitate vizibila nu este decat un pas. Sfaturile specializate ale unui antrenor  de fitness iti pot fi de folos pentru a reusi sa scapi de kilogramele in plus. 

Cu experienta vasta in domeniu, George Brailoiu vine in intampinarea celor care vor sa scada in greutate cu o serie de metode analizate si testate de-a lungul timpului. Exclude varianta dietelor drastice, a infometarii, a imbolnavirii organismului doar pentru a scapa de grasimea de pe abdomen sau de pe coapse. A slabi sanatos si eficient este, de fapt, reusita in lupta cu kilogramele. Ce este de facut?

Seteaza-ti obiective realiste 

Daca te-ai decis sa faci totul pentru a slabi, incepe prin a-ti pune ordine in idei. Seteaza-ti un obiectiv realist si mai ales realizabil. Sa crezi ca poti scapa de 15 kilograme intr-o singura saptamana, fara sa existe efecte secundare asupra sanatatii tale este o premisa gresita, care te poate afecta pe termen lung. Pe langa slabit, ia in calcul faptul ca ai nevoie de un organism puternic si sanatos, care sa te ajute sa-ti duci la indeplinire visul. 

Fa sport: Antrenamente personalizate 

Sa alergi 10 minute in parc este in regula, la fel si jumatate de ora de abdomene sau flotari in casa. Insa, probabilitatea de-a slabi este una destul de mica, in ciuda faptului ca ai pus in practica intentia de-a face miscare. Pentru rezultate optime, poti cere ajutor specializat, astfel incat sa beneficiezi de antrenamente personalizate, in functie de organismul tau si de obiectivele stabilite in prealabil. Un program de exercitii zilnice, care sa lucreze toti muschii corpului si un focus pe zonele cu grasime in exces va duce la efectul mult dorit, acela de a slabi. Sportul este benefic pentru sanatate in orice forma, insa executat corect si organizat iti poate transforma definitiv silueta. Pe langa kilograme, vei obtine un tonus mai bun, o piele mai ferma si o musculatura definita.

Schimba alimentatia

Un alt pas in procesul de slabire este schimbarea alimentatiei. Cele trei mese pe zi n-ar trebui sa lipseasca din noua ta rutina, iar ele trebuie sa contina alimente bogate in fibre si nutrienti si sa aiba neaparat un aport caloric redus. Consumul de lichide este si el important. Bea cel putin doi litri de apa pe zi, cate un pahar de 200 ml la intervale regulate. Consuma carne slaba, legume si fructe bogate in vitamina C, precum si nuci, migdale crude sau fulgi de ovaz, care vor acoperi necesarul zilnic de proteine. 

Renunta la obiceiuri nesanatoase

Pune sanatatea pe primul plan prin a reduce cat poti de mult alcoolul, tutunul, cafeaua si toate celelalte obiceiurile nesanatoase. Biscuitii rontaiti intre mese, covrigeii si toate produsele fainoase stimuleaza producerea de grasimi in organism si ingreuneaza procesul de slabire. Inlocuieste-le cu produse naturale, precum fulgii de ovaz sau iaurtul degresat. Renunta la zaharul din cafea, iar daca poti inlocuieste licoarea neagra cu ceaiuri din plante, pe care, de asemenea, sa le bei neindulcite. In plus, de ultima masa a zilei pana la prima din urmatoarea zi ar trebui sa existe o pauza de aproximativ 16 ore. 

Sa slabesti poate fi un tel, insa sa slabesti sanatos si sa te mentii reprezinta cu adevarat scopul tau principal. Antrenorul de fitness George Brailoiu iti sta la dispozitie si cu alte sfaturi utile despre programe de sport adaptate nevoilor tale. Miscarea trebuie sa devina parte din rutina ta, la fel si un stil de viata sanatos! 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *