Care este cel mai bun fruct pentru micul dejun?

Te-ai intrebat deja pana acum oare care este cel mai bun fruct pentru micul dejun? Unele fructe se disting prin bogatia lor in nutrienti si prin proprietatile lor pentru sanatate.

Daca faci parte din categoria persoanelor care incep ziua fara energie, trebuie sa stii ca daca vei consuma un fruct la micul dejun vei putea sa rezolvi fara probleme acest lucru. In plus, consumul lor are o multime de avantaje.

Fructele sunt cele mai benefice pentru corp. Contin vitamine care pot intari sistemul imunitar si pot preveni boli precum raceala sau alergiile. In plus, mineralele si fibrele au si ele un rol foarte important pentru sanatate.

Care este insa cel mai bun fruct pentru micul dejun?

Kiwi. Kiwi contine o doza abundenta de vitamina C. In plus, este slab in calorii si furnizeaza si alte substante precum folati, potasiu, fibre, vitaminele E si K. Poate intari deci sistemul imunitar si apararea antioxidanta, poate proteja functia gastro-intestinala, poate proteja caile respiratorii si preveni infectiile.

Afinele pentru micul dejun. Aceste fructe mici si delicioase vin si ele cu o multime de avantaje pentru sanatate. Contin fibre, vitamina C si vitamina K. In plus, contin foarte putine calorii. Au si cea mai importanta capacitate antioxidanta datorita concentratiei ridicate de flavoinoizi.

In plus, afinele pot reduce presiune arteriala, pot controla glicemia si pot preveni maladiile creierului.

Bananele. Sunt alimente remarcabile datorita bogatiei lor in potasiu. Acest mineral joaca un rol esential pentru contractarea muschilor. Reduce deci riscurile de a suferi de crampe si poate favoriza buna functionare a muschilor.

Incluse in alimentatie, bananele pot oferi cea mai buna senzatie de stare de bine.

Merele. Sunt cele mai bune pentru sanatate deoarece au o activitate antioxidanta minunata. Furnizeaza si minerale precum potasiu, fier, calciu si magneziu.

Coaja acestui fruct contine si o doza interesanta de pectine. Pectina poate contribui la scaderea colesterolului sanguin si la mentinerea unui tranzti normal.

Mandarinele. La fel ca si toate citricele, mandarinele sunt foarte bogate in vitamina C care ajuta la repararea colagenului si apectului pielii.

Contin si fibre, vitaminele B, zinc si magenziu, care ajuta la ameliorarea starii de sanatate. Consumul de mandarine poate ameliora functiile digestive, poate stimula senzatia de satietate si poate scadea nivelul de colesterol.

De fapt, orice fruct este bun de consumat la micul dejun. Important este insa ca acestea sa fie insotite si de alte surse de nutrienti precum proteine sau glucide.

Articol optimizat in motorul Google de Advertoriale SEO si divablog.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *