Care sunt alimentele anti-imbatranire pe care trebuie sa le consumi?

Vitamine, minerale, acizi grasi esentuali…..daca alimentatia este una sanatoasa si echilibrata, farfuriile cu mancare vor fi foarte bogate in antoxidanti si ajuta deci la prevenirea aparitieri primelor semne de imbatranire.

Care sunt deci alimentele de privilegiat?

Fasolea rosie care este foarte bogata in vitamina B5 care poate mentine hidratarea pielii.

Rosiile. Rosiile sunt foarte bogate in licopen, un puternic antioxidant. Si o veste buna- licopenul ramane intact atunci cand rosiile sunt transformate in suc sau piure. In functie de sezon, ar fi bine sa se consume cat mai multe fructe si legume la fiecare masa. Numeroase dintre ele contin foarte multi antioxidanti – morcovii, kiwi, dovlecel, portocala sau lamaia. Ai de unde alege.

Pestele. Dar nu orice tip de peste. Cel mai bine ar fi sa alegi pesti bogati in omega 3. Este vorba despre acizi grasi esentiali care sunt indispensabili pentru buna functionare a organismului. Consuma deci hering, somon, pastrav sau fructe de mare.

Ceaiul verde. Ceaiul verde este foarte bogat in antioxidanti foarte eficienti pentru a preveni pielea de efectele inaintarii in varsta. Ceaiul verde poate proteja celulele de radicalii liberi si are proprietati astringente si decongestionante.

Rodia. Este un fruct anti-age foarte bogat in tanini, flavoinoizi, acizi grasi si vitamine, dar si in oligoelemente. Este deci vorba despre un veritabil cocktail anti-imbatranire. Are si o veritabila actiune anti-imbatranire si poate facilita cicatrizarea.

Avocado. Este un fruct foarte bogat in vitaminele B, C si E, dar si in grasimi nesaturate care sunt recomandate pentru sanatatea cardiovasculara. Pulpa sa poate favoriza fabricarea de colagen pentru organism deci poate diminua imbatranirea.

Nucile. Nucile sunt cele mai bogate in in antioxidanti si in acizi grasi omega 3. Dar si in vitaminele E si B, zinc sau seleniu. Un amestec perfect deci pentru a lupta contra imbatranirii.

Uleiul. Mai ales cel din ficat de cod si cel de masline care au beneficii anti-age si grasimi bune care pot rasfata pielea.

Portocala. Portocala este o adevarata comoara pentru piele. Este foarte bogata in vitamina C si poate lupta foarte eficient contra deteriorarii celulelor. Poate participa chiar la regenerararea lor. Are virtuti tonifiante in acelasi timp, hidratante si catifelante.

Ouale. Chiar daca nu iti vine sa crezi, oul este un aliment anti-rid prin excelenta. Contine sulf si ajuta la producerea de colagen. Dar are grija in acelasi timp de piele datorita vitaminelor pe care le contine.

Articol optimizat in motorul Google de Advertoriale SEO si jurnaldeblogger.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *