Ce înseamnă cu adevărat creația grafică?

Creatie grafica

Specialiștii în domeniul creației grafice te vor îndruma corespunzător pentru a-ți dezvolta ideea și  a o transforma într-un brand de succes. 

Începi un business nou sau vrei să îți duci afacerea la un alt nivel, atunci vei avea nevoie e serviciile unui studio de creație grafică. 

Echipa de creație grafică, îți toate serviciile de branding necesare businessului tău, workshopuri, branding strategy, logo design, brand manual dar și aplicarea identității vizuale. 

Așadar, apelează cu încredere la o echipă al cărei proces de creație se bazează pe o strategie de branding, urmată de dezvoltarea identității grafice și implementarea acesteia în materiale de comunicare vizuală 

Ce este și ce cuprinde creația grafică? 

Creația grafică se referă la o serie de elemente și instrumente, de diferite forme, care au ca scop aducerea în atenția consumatorilor și apoi menținerea aici a servicilor și produselor pe care vrei să le promovezi. 

Tot creația grafică este cea care poate face dintr-o marcă necunoscută un adevărat brand pe care toată lumea să și-l dorească. 

Astfel creația grafică este cea care urcă sau coboară o marcă. 

Care sunt elementele de creație grafică? 

Creația grafică de la Armeanu se bazează pe câteva elemente esențiale care se află în strânsă legătură. Acestea sunt logoul însoțit de slogan, materiale printate (de la foi cu antet, cărți de vizită până la pliante, mape, broșuri, afișe), obiecte promoționale (de la pixuri și agende până la personalizarea autoturismelor), printuri outdoor (panouri, bannere) și instrumente on-line (de la newsletter până la site-uri web, bannere online sau promovare social-media).

Logoul este esența creației grafice iar pentru a crete impactul acestuia i se alătură sloganul. Crearea logoului necesită o atenție specială iar alegerea lui trebuie făcută cu atenție. De preferat este să alegi unul simplu care să rămână ușor în atenția consumatorilor. 

Materialele printate și promoționale stau la baza portofoliului vizual și aduc un plus imaginii afacerii tale. Nici acestea nu trebuie neglijate deoarece pe lângă rolul lor estetic pot atrage și datorită scopului lor util. 

Printurile outdoor au și ele un rol important în promovarea imaginii businessului tău deoarece sunt un mod de promovare direct. 

Promovarea media prin spoturi audio și video poate avea și ea un impact mare, creztivitatea este cea mai importantă. 

Promovarea online și prin rețelele de socializare a devenit esențială și devine tot mai căutată. 

Aici un instrument de promovare și comunicare este websiteul. De aici se realizează și newsletterul care ajută la transmiterea informaților către clienți. 

Cu alte cuvinte, promovare brandului tău este un proces complex, de durată, care necesită servicile de branding corespunzătoare. De acest lucru se ocupă profesioniștii care explorează valorile brandului, scopul și nivelul cultural aș publicului țintă, urmând mai apoi să descopere trendul și viziunea inovativă către care tinde brandul tău iar apoi îți vor oferi cele mai bune soluții de promovare a afacerii tale. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *